Gå til innhold

Jeg tror ikke jeg vet hva god sex er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt 3 partnere og de har egentlig tenkt på seg og de har komt og så ferdig. 

Jeg er ikke den som er flinkest til å etterlyse, men mine ønsker. Er det da min feil? Eller bare vært uheldig. 

Anonymkode: a40ed...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du gjort selv for at det skal bli bra for deg? Lå du der og "tok i mot" eller var du aktiv på noen måte? Hvis ditt bidrag til din nytelse var 0 så må du nok gå litt i deg selv og. Du er sikkert litt uerfaren, erfarne damer hjelpet til med hånda på deg selv under samleiet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du testet anal?

Anonymkode: 61952...aab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet anal?

Anonymkode: 61952...aab

Nei, hva da? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Anusnym skrev:

Hva har du gjort selv for at det skal bli bra for deg? Lå du der og "tok i mot" eller var du aktiv på noen måte? Hvis ditt bidrag til din nytelse var 0 så må du nok gå litt i deg selv og. Du er sikkert litt uerfaren, erfarne damer hjelpet til med hånda på deg selv under samleiet. 

Gjorde vel ikke så veldig mye med meg selv. Kommer ikke av penetrering. Håpte partner hadde litt mer fokus på meg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gjorde vel ikke så veldig mye med meg selv. Kommer ikke av penetrering. Håpte partner hadde litt mer fokus på meg. 

Både du og partneren var vel uerfarne da, man er ikke født eksperter. Dere må bare øve, og fortelle hverandre hva dere liker på en hyggelig måte.

For din del så vil jeg si at det ikke er så generøst å bare være passiv mottaker heller. Å bare ligge der og forvente å bli tilfredsstilt er ikke mindre egoistisk enn å ikke tilfredsstille partneren.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon. 

Det kan hende en kombinasjon at mennene trodde at de "kunne" deg, og du ikke sa noe. Eller de kan ha vært egoister som bare tenkte på seg og da er det du som har vært uheldig.

Men, du må jo snakke med dem. Du må jo si hva du liker å gjøre og hva du liker at de gjør med deg. Og så må jo begge være aktive og være med

Det er litt viktig å vite at partner ikke er tankeleser. Hva du tenker, føler og håper vet han ingenting om før du sier det. Vil du at han skal kose lengre, så sier du det. Vil du at han skal slikke deg så spør du om det, vil du suge han så sier du det og hvis du vil ha mer kos så sier du det. Trenger du mer oppvarming og at han fingrer deg så må du si det. 

Anonymkode: 2c32a...227

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hatt 3 partnere og de har egentlig tenkt på seg og de har komt og så ferdig. 

Jeg er ikke den som er flinkest til å etterlyse, men mine ønsker. Er det da min feil? Eller bare vært uheldig. 

Du må jo ta ansvar for din egen orgasme. De fleste gutter vet ikke intuitivt hvordan kvinnekroppen fungerer, så her må de fleste hjelpes til å vite hva som fungerer for at damene skal kunne nyte sex fullt ut. Det er jo da noen gutter som er mer ivrig enn andre her å lærer for seg selv, men det virker ikke som det er normen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg truffet på ei som dette så hadde jeg ikke følt meg vell. Ei som ligger der og grubler, full av ideer som at hun ikke kan komme, null deltakelse, underkommuniserende og sikkert en posjon mentalt lat. Nei, mennesker som underpresterer og projiserer det over på andre - hold dere unna.  

Anonymkode: a3bf4...2f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. 

Ikke så erfaren på det sexuelle. Jeg sa ikke at jeg bare lå der og forventet. Sa jeg gjorde lite med meg selv for å tilfredsstille meg selv. Sugde og prøvde å gjøre det bra for de, men synes det var kort tilbake. Ting kommer gjerne med erfaring. Håper det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg truffet på ei som dette så hadde jeg ikke følt meg vell. Ei som ligger der og grubler, full av ideer som at hun ikke kan komme, null deltakelse, underkommuniserende og sikkert en posjon mentalt lat. Nei, mennesker som underpresterer og projiserer det over på andre - hold dere unna.  

Synes dette var dårlig å skrive. 

Hold dere unna uerfarne mennesker så de aldri blir noe annet. 

• Liker 1
Skrevet

Men er du kåt når dere begynner? Da pleier jo behovet for hva man vil kjennes. Om du ligger og venter på at kåtheten skal komme vil det ikke være så greit for noen av dere. Mesteparten av opplevelsen sitter i hodet, ikke i teknikker og sånt.

Selvom du har hatt tre partnere er det viktigste alikevel å kjenne deg selv og ditt eget tenningsmønster best.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dette var dårlig å skrive. 

Hold dere unna uerfarne mennesker så de aldri blir noe annet. 

Uerfarne som gir av seg, kommuniserer, uttrykker sine tanker og som er til stede fysisk vil alltid bli satt pris på. Det var ikke det inntrykket du gav i starten. Derfor fikk du det svaret du fikk. Hadde du som tydelig ikke gir av deg selv at det du skriver er ok og "Den andre å løse"? Da er du faktisk mer egosentrisk enn du er klar over. Passiv egosentrisk. Det bør du jobbe med, men for å klare det må du ha evne til å erkjenne. Det kan en jo tolke, utfra det du skriver, å være en utfordring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også noen dårlige erfaringer med menn som ikke vet hvordan kvinnekroppen fungerer og ikke er interessert i å lære. Veldig frustrerende. Jeg er aktiv i senga, jeg elsker å suge og kose med mannen, men når man ikke får noe igjen, men mannen skal kun kjøre rabbit sex. Da gir man litt opp. 

Heldigvis er ikke alle sånn.

Anonymkode: 9e6dc...021

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis bedre å ha opplevd fantastisk bra sex, for deretter å kun oppleve ok/ middels bra sex resten av livet. Lett å ende opp med følelse av utilstrekkelighet og skuffelse.

Skrevet (endret)

Det visste ikke jeg heller før inntil ganske nylig. En kombinasjon av at jeg ikke visste hva jeg ville ha/kjente min kropp godt nok og egoister/uerfarne menn som tror sexen dreier seg om inn og ut. Men så møtte jeg en fyr som var fantastisk i senga, han brukte masse tid, spurte hva jeg likte, gav meg mange orgasmer osv, og skjønte hva jeg har gått glipp av. Har ikke møtt noen som han i etterkant heller. Men nå vet jeg hva som skiller god og dårlig sex, og er han ego i senga, ikke villig til å lære/kommunisere i senga, så er det faktisk en dealbreaker, for sex er limet i et forhold, og det tenkte jeg aldri på før. 

Endret av frubaluba
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har vært litt uheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...