AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Hei, I går fikk jeg erfare veldig merkelig aktivitet utenfor et fraflyttet og gammelt tidligere herskapshus her i bygda. Jeg skulle hente nevøen min i barnehagen, og tok en snarvei over marken til dette huset. Jeg gikk helt alene over marken. da ser jeg plutselig to små jenter med fine 1800-talls- eller tidlig 1900-talls kjoler (hun ene hadde silkehatt med sløyfe), løpe lekende og muntert nedover marken, ca 50 meter foran meg. Den minste av dem hadde en snurrebass i hånden, de kunne være sånn 8 - 10 år gamle. Det rare er at rett før de viste seg, var det som om synet mitt svartnet til i sidene, jeg hadde ikke sidesyn, det virket som om jeg absolutt skulle se disse to leke. Det gamle huset i bakgrunnen så plutselig helt moderne ut og hagen var velstelt. Det var som om det bare var jeg og dem som eksisterte i øyeblikket, og alt annet ble filtrert ut. Da de viste seg, kjente jeg en varm vind i ansiktet, enda det var vindstille, og trærne beveget seg heller ikke. Jeg hørte dem ikke, jeg bare så dem (de var ikke helt klare, men fortsatt veldig tydelige), løpende i lystig lek foran meg. De løp bak en stor busk ca 50 meter foran meg og der forsvant dem. Jeg gikk forbi busken , og det var ikke lenger spor av dem noe sted. Det gamle huset var tilbake i gammel, nedslitt form og hagen var igjen ustelt. Det var som om jeg hadde foretatt en reise over 100 år tilbake i tid. Etter dette ble jeg veldig trett, jeg hentet nevøen og vi gikk hjem. Jeg måtte legge meg litt, det var som om jeg hadde bearbeidet utrolig mye på en gang, jeg snakket med min mann senere om dette, og han avblåste meg og hevder jeg har jernmangel og at jeg har lest for mye fiksjon og derfor ikke klarer å skille mellom reelle ting og luftspeilinger. Jeg måtte gråte litt for meg selv fordi ingen vil tro meg, derfor måtte jeg skrive litt om dette her inne. De så ca slik ut, med lignende hatt, bilder. Utrolig merkelig. Flere som har opplevd merkelige ting og ikke blir trodd? Anonymkode: f3267...e37 Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Endret 2. mai 2019 av Edie 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Del Skrevet 1. mai 2019 Du bør gå til legen før du slår deg til ro med spøkelser. Eksen trodde han hadde sett spøkelser, så begynte han å høre lyder, som han også trodde var spøkelser, så fikk han plutselig et kjempestort anfall og det viste seg han hadde en hjernesvulst. Anonymkode: 8b5c0...135 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Del Skrevet 1. mai 2019 Har du opplevd noe lignende tidligere? Jeg ville snakket med fastlegen om det, i tilfelle sykdom er årsaken til at du opplevde dette, slik at du blir utredet. Flere ulike fysiske sykdommer kan forårsake forskjellige typer hallusinasjoner (synshallusinasjoner, lukthallisinasjoner eller andre typer hallusinasjoner). Anonymkode: 46005...f20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. mai 2019 #4 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg så Bigfot ri på en enhjørning i går. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #5 Del Skrevet 1. mai 2019 En jeg kjente så og spøkelser, viste seg å være schizofreni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Del Skrevet 1. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du opplevd noe lignende tidligere? Jeg ville snakket med fastlegen om det, i tilfelle sykdom er årsaken til at du opplevde dette, slik at du blir utredet. Flere ulike fysiske sykdommer kan forårsake forskjellige typer hallusinasjoner (synshallusinasjoner, lukthallisinasjoner eller andre typer hallusinasjoner). Anonymkode: 46005...f20 Har opplevd enkelte hendelser der jeg har sett noen stå bak et tre og bare se på meg, silhuetter av mennesker , men ikke klare syn som det siste som jeg hadde. Men ikke ofte. Er litt redd lege skal tro jeg er gal og legge meg inn på psykiatrisk avdeling. Jeg har ikke vært syk tidligere, sist jeg var hos lege hadde jeg bare litt lavt stoffskifte. Anonymkode: f3267...e37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #7 Del Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd enkelte hendelser der jeg har sett noen stå bak et tre og bare se på meg, silhuetter av mennesker , men ikke klare syn som det siste som jeg hadde. Men ikke ofte. Er litt redd lege skal tro jeg er gal og legge meg inn på psykiatrisk avdeling. Jeg har ikke vært syk tidligere, sist jeg var hos lege hadde jeg bare litt lavt stoffskifte. Anonymkode: f3267...e37 Dette trenger du ikke å være bekymret for. Du bør undersøkes av lege, i tilfelle det er alvorlig fysisk sykdom som er årsak til dine hallusinasjoner. Sterk angst kan også fremkalle hallusinasjoner. Anonymkode: 46005...f20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #8 Del Skrevet 1. mai 2019 Om utredning kan du lese i linken "Om hallusinasjonene har tilkommet gradvis eller akutt kan også si noe om den bakenforliggende årsaken. "https://www.lommelegen.no/annet/artikkel/hallusinasjoner/69265637 Anonymkode: 46005...f20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #9 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg kan bestille en time for sikkerhets skyld. Ansiktene deres sitter glassklart i minnet, jeg var ikke redd der og da, men uhyggeligheten kom mer og mer krypende inn på meg senere på kvelden. Anonymkode: f3267...e37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #10 Del Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan bestille en time for sikkerhets skyld. Ansiktene deres sitter glassklart i minnet, jeg var ikke redd der og da, men uhyggeligheten kom mer og mer krypende inn på meg senere på kvelden. Anonymkode: f3267...e37 Det er fint at du bestiller legetime Anonymkode: 46005...f20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #11 Del Skrevet 1. mai 2019 Det trenger ikke å være noe alvorlig. Det kan være så uskyldig som B-vitaminmangel, men det er svært viktig at du blir utredet. "Andre årsaker: Alvorlige tilstander som rammer hjernen slik som svulster, multippel sklerose (MS), sarkoidose, syfilis, Parkinson’s og som nevnt over demens (Alzheimer), kan gi hallusinasjoner. Høy feber kan også gi feberhallusinasjoner. Enkelte legemidler kan gi hallusinasjoner som bivirkning. Mangel på søvn, samt alvorlig B-vitaminmangel kan også noen ganger gi hallusinasjoner. Creutzfeldt-Jakob sykdom, Charles Bonnet syndrom og Anton syndrom er andre, sjeldne eksempler. (4)"https://www.lommelegen.no/annet/artikkel/hallusinasjoner/69265637 Anonymkode: 46005...f20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #12 Del Skrevet 1. mai 2019 Huff da...her henviser alle deg til legen..jeg syns fortsatt det er en mulighet for at du så det du så. Har du opplevd noe liknende før? Det er mye mellom himmel og jord som vi vet svært lite om. Jeg er ikke så sikker på at det feiler deg noe medisinsk og syns det er leit at folk får seg til å avfeie deg med masse diagnose-greier...ikke ta det så seriøst. mange som kikker innom denne delen av kvinneguiden bare for å rette pekefinger til alt av alternative tanker..:) Anonymkode: f77d9...767 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyherinne Skrevet 1. mai 2019 #13 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg er litt i andre enden jeg, det som du så det så du, noen ganger hender det at enkelte mennesker ser ting andre ikke kan se, og det er ikke alltid en mening med det, men.... ta det med ro, normalt sett gjør de ikke noe, det er nok en brikke som faller på plass en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 1. mai 2019 #14 Del Skrevet 1. mai 2019 Sjekk om mulig gass lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. mai 2019 #15 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) 5 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg så Bigfot ri på en enhjørning i går. Ikke noe nytt det vel, de ser jeg hver dag 🙄 Endret 1. mai 2019 av Forundret.. Skriveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #16 Del Skrevet 1. mai 2019 Posten din, TS, fikk meg til å finne Reddit sin side om Glitch in the Matrix, og det kan se ut som det har skjedd mye rart rundtomkring akkurat i går. Energiene skal visstnok være ekstra kraftige nå ved 30. april/1. mai. Anonymkode: ff6de...42b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #17 Del Skrevet 1. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan bestille en time for sikkerhets skyld. Ansiktene deres sitter glassklart i minnet, jeg var ikke redd der og da, men uhyggeligheten kom mer og mer krypende inn på meg senere på kvelden. Anonymkode: f3267...e37 Om dette var en engangshendelse så tenker jeg at det er godt mulig du så det du så. Jeg tror nok at det er mer mellom himmel og jord enn vi er klar over. Selv har jeg ikke opplevd det du har opplevd, men jeg har opplevd småting selv som jeg ikke har kunnet forklare. Anonymkode: e4a65...ed0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #18 Del Skrevet 1. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff da...her henviser alle deg til legen..jeg syns fortsatt det er en mulighet for at du så det du så. Har du opplevd noe liknende før? Det er mye mellom himmel og jord som vi vet svært lite om. Jeg er ikke så sikker på at det feiler deg noe medisinsk og syns det er leit at folk får seg til å avfeie deg med masse diagnose-greier...ikke ta det så seriøst. mange som kikker innom denne delen av kvinneguiden bare for å rette pekefinger til alt av alternative tanker..:) Anonymkode: f77d9...767 Jeg håper at ts følger råd om å kontakte lege snarest for å bli utredet. Jeg håper at ts ikke lar seg påvirke av slikt som du skriver her. Anonymkode: 46005...f20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #19 Del Skrevet 1. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg snakket med min mann senere om dette, og han avblåste meg og hevder jeg har jernmangel og at jeg har lest for mye fiksjon og derfor ikke klarer å skille mellom reelle ting og luftspeilinger Vis mannen din denne tråden og be han også om å lese dette https://www.lommelegen.no/annet/artikkel/hallusinasjoner/69265637 Anonymkode: 46005...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #20 Del Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Posten din, TS, fikk meg til å finne Reddit sin side om Glitch in the Matrix, og det kan se ut som det har skjedd mye rart rundtomkring akkurat i går. Energiene skal visstnok være ekstra kraftige nå ved 30. april/1. mai. Anonymkode: ff6de...42b Disse energiene, altså. Alltid skal de holde styr 1 mai... Anonymkode: e0355...59c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå