Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat testet dagkremen, Vendela Silverday, og syntes den var veldig god! Den ga en flott glød, og holdt utrolig godt på fuktigheten. Før måtte jeg gjerne smøre meg flere ganger daglig, men denne holdt hele dagen. Den var veldig fet, men det virker som om huden min venner seg til den. Noen andre som har testet den?

Og noen som har prøvd sjampoen, balsamen og hårserumet?😊

Silver_day_400.png

Vendela-hair.png

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hudtype har du? Jeg har normal hud, og hudkremen la seg som et lag utenpå huden. Følte ikke den fikk noe fukt, huden virket bare fet og klissete. Bortkastede penger.

Anonymkode: 50104...bca

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har tørr hud. Skjønner godt at føles for fet for mange. Jeg bruker granatepleolje, lavendelolje og frankincenseolje først, og det trekker seg godt inn. Så smører jeg meg med Silverday til slutt. Synes den ga fin glød ihvertfall. Og håper den er bra for huden på lang sikt.

Endret av Ludo12
autokorrekt
Skrevet

Jeg bruker sminke oppå dagkrem så jeg har vanskelig for å vurdere en dagkrem, men kan merke om den er for fet eller om den ikke gir nok fukt. Bruker fortiden Smoothing Cream fra Dermologica og den er helt grei. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde sjampoen, balsamen og serumet, og må si at alle skuffet. Håret føltes litt tungt, og som om det ikke hadde blitt ordentlig vasket.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd hårproduktene. Håret føltes fett, tungt og ikke bra etter bruk. Jeg sverger til hårprodukter med keratin. 

Anonymkode: 06f4b...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...