Gå til innhold

Tilfeldig flørting/kyssing/sex på flyplass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd dette, og ønsker å dele historien?

Jeg reiser mye, og er generelt brukbart attraktiv. På flyplass møter jeg ofte jenter, smiler litt, men det er stort sett kun det. Jeg savner flørtingen som skjer på byen, på kafé, på sammenkomster etc. 

Fantasien min er å fløte med ei jente som er på reise med partneren sin. Vel og merke fantasi. Det gjør det ekstra spennende at det er forbudt. 

Del gjerne historien deres. 

Anonymkode: 73ad1...efc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd dette, og ønsker å dele historien?

Jeg reiser mye, og er generelt brukbart attraktiv. På flyplass møter jeg ofte jenter, smiler litt, men det er stort sett kun det. Jeg savner flørtingen som skjer på byen, på kafé, på sammenkomster etc. 

Fantasien min er å flørte med ei jente som er på reise med partneren sin. Vel og merke fantasi. Det gjør det ekstra spennende at det er forbudt. 

Del gjerne historien deres. 

Anonymkode: 73ad1...efc

Settingen på byen er noe annen enn på en travel flyplass, men alt er mulig.
Fantasien din kunne bli virkelighet om du var heldig å møte et hotwife/cuckold-par, men det vet man ikke før man prøver eller dama gir signaler om dette (har en liten nøkkel i et kjede om halsen, fotlenke med bokstavene HW). Veldig pirrende så lykke til.

Anonymkode: 6b54b...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt sugd på flyplasser, men av min kjære. Ikke det mest romantiske stedet for en date. Har man lite tid er man stresset, har man god tid er man drittlei...

Anonymkode: 5e24b...172

AnonymBruker
Skrevet

En herlig fantasi, men for aller fleste reisende så forblir det kun det, en fantasi. Ok, kan snakke for meg sjøl (selv om ganske sikker fleste tenker det samme), men på flyplasser er jeg mer opptatt av å holde tiden enn å dra på utforskingstur, og bare komme meg fram til målet. På avgangen avhenger det naturligvis av hvor god tid det er til boardingen, og den tiden går for det meste til egne ting og mat og drikke. På ankomsten har uansett aller fleste bare en tanke: hente bagasjen og komme seg fortest ut(!). Skulle et mirakel skje og skulle bumpe borti en gira person i samme situasjon, er det fortsatt praktiske hindre som må overkommes; evt. bagasje, finne sted uten 360-overvåkning, finne lukket sted hvis man vil gjøre mer enn klining, beskyttelse.. Huff, blir allerede stressa ved tanken.

Nei, enkelte ting er best i kun fantasier.

Anonymkode: 5e729...2e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal fortelle min historie 

Reiste alene til et afrikansk land da jeg var 25. Satt og ventet i transitt på nytt fly.  Var på Schippol. 

Legger merke til at en Flott litt eldre enn meg, legger merke til meg og smiler. Jeg smiler tilbake. Syns han lignet på George clooney og ble litt smigret.

Han hadde med en sønn på ca 8 år som han etterhvert sendte bort til meg for å spørre om navnet mitt. Jeg Knotet tilbake på dårlig Fransk og spurte gutten hvor gammel han var...da kom faren bort og smilte og sa hav hørte at jeg ikke var verdensmester i Fransk og korrigerte meg litt. Så kom vi i snakk og han lurte på om vi skulle prøve på plass ved siden av hverandre når sønnen hadde sovnet, så vi kunne bli bedre kjent? Jeg sa ja. 

Så utpå kvelden og det gikk mot natt på flyet kom han bak til meg og hadde med et par tepper som han la over oss. Han holdt rundt meg mens vi prater om alt. Begynte så å kysse meg...og ta på meg under teppene. Det endte med at han fingret meg til jeg var skikkelig våt og jeg sugde han til det gikk for han. Helt vilt...en ukjent sexy greker som var 40..jeg var tjuefem. Men så hett har jeg aldri opplevd det på et fly hverken før el siden...

Anonymkode: 912b0...eb2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...