Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er fleire som klagar på akkurat den reklamestripa i Opera - men kor mange av de som brukar Opera er det som legg merke til den? Og evt. irriterar seg over den?

For min del legg eg sjeldan merke til den reklamen der - og følgeleg er irritasjonsmomentet heller lite. ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg ser den ærlig talt ikke. Men så legger jeg lite merke til reklame på nettet generelt også. Man blir litt blind for sånt etter hvert, i hvert fall blir jeg det.

Gjest Daniella_
Skrevet

Den irriterer meg fordi jeg noen ganger kommer borti med musepekeren og da popper en ny side opp.

Bortsett fra det merker jeg den ikke...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Nei, legger aldri merke til den google-relaterte reklamen. Den tar heller ikke så stor plass.

Den andre reklamen med det store banneret er ikke forstyrrende i seg selv, men tar mye plass.

Skrevet
Nei' date=' legger aldri merke til google-relaterte reklamen. Den store banneren er ikke forstyrrende i seg selv, men tar mye plass.[/quote']

Hva slags verson av Opera har du hvis du kan mene at den tar mye plass?

Legger aldri merke til den, og den plager meg overhodet ikke.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Endret på innlegget mitt, slik at det forhåpentligvis ble litt klarere. I Opera kan man velge mellom to reklame-banner. Den ene har to linjer og relatert til google-søkene dine, den andre er "tilfeldig" og tar forholdsvis mye plass.

Skrevet

Hehe, da er jeg med :)

Er nok litt trøtt så tidlig på morgenen *ler*

Skrevet

Og de som har så mye i mot den kan jo bare betale noen kroner for å bli kvitt den. Og støtte en god sak, ikke minst. (ikke at jeg har gjort det da, men..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...