AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Satt vêr og ble plutselig kvalm. Fikk en kopp grønn te med fersk ingefær i + fikk i meg et knekkebrød. Kjente kvalmen ikke vikle gå over uten at jeg fremprovoserte oppkast. Det har blitt mye bedre nå. Men hva er lurt å spise nå?? Har syre-smak i halsen som ikke vil bort... 🙈😔 Anonymkode: 715a1...9f6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Tørre kjeks, om du har noe sånt i huset. Eller fortsett med knekkebrød. Anonymkode: 56790...add 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 Takk for tips! Vet at tørr mat er bra☺️ Anonymkode: 715a1...9f6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 Ikke sikkert det funker for alle. Men den ene tingen jeg får i meg når jeg er kvalmen er toro tomatsuppe Anonymkode: bb991...020 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 Salt chips, gjerne de der som heter french fries. Smoothie med ingefær, spinat, eplejuice, mago og ananas. Anonymkode: a6998...877 1
MammaMums Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 Spis ingefær👍 da skjer det noe som får kvalmen bort😳 Virker i hvertfall på meg hver gang! Også under siste graviditet ! Spis en bit rå🥴 jeg vet.... Men det funker på tre minutter !! Lykke til👍 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #8 Skrevet 1. mai 2019 4 minutter siden, MammaMums skrev: Spis ingefær👍 da skjer det noe som får kvalmen bort😳 Virker i hvertfall på meg hver gang! Også under siste graviditet ! Spis en bit rå🥴 jeg vet.... Men det funker på tre minutter !! Lykke til👍 Takk! Skjønner det hjelper, jeg fikk noen biter raspet i en kopp te. Hjalp litt, men ble bedre når jeg stakk fingeren ned i halsen😳 Kan hende ingefæren også hjalp mtp å få det opp også🙈 Anonymkode: 715a1...9f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå