Gå til innhold

Damer hjelp meg å finne rette str. på undertøy - en som er blitt transvsiett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, damer!

Jeg trenger litt hjelp fra dere. Nå tenkte jeg skulle kjøpe dameklær, og da trenger jeg hjelp fra dere damer/jenter til å finne det rette str. på bl.a. undertøyet. Jeg vil ikke spørre om hjelp i butikken her jeg bor siden det er et liten plass jeg bor.  Så derfor vil jeg spørre her inne anonymt slik at jeg kan finne lettere de tingene jeg vil ha med en gang uten å spørre og grave alt for mye.

Så kjære damer hjelp meg med dette så hadde jeg blitt veldig glad :) 

Anonymkode: 836c9...b40

Videoannonse
Annonse
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Du må i det minste komme med noen mål.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lama_Drama skrev:

Hvor langt er et tau?

Du må i det minste komme med noen mål.

1 meter og 83 cm høy

livvidde 86 cm

veier 92 kg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vet jo ikke hvor lang og brei du er. Jeg vil faktisk anbefale å ta en weekend til Bergen, Oslo e.l. og få hjelp i undertøysbutikk. Har gjort det selv og det er noe helt annet enn å røske med seg noe fra Cubus. Om du kvier deg kan du jo ringe de eller sende mail på forhånd😊

Anonymkode: 413e8...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste nettbutikker har størrelseskart hvor du kan se hvilke mål de ulike størrelsene har. Da kan du måle rundt bryst, hofte mm og se hvilken størrelse det tilsvarer. 

Anonymkode: 7b662...5fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne tabellen så fin ut å kikke på, den kan hjelpe deg å ta mål :) Det kommer også an på om du tenker å bruke løspupper av noe slag, da må du ha den størrelsen som passer de. Hvis du ikke har noe sånt fancy enda kan du jo bare kjøpe en cupstørrelse du føler deg komfortabel med og stappe med papir eller noe så lenge. Da trenger du bare måle under bysten. 

https://www.bonprix.no/kundeservice/storrelsesguide/oversikt-storrelser/undertoy-bademote/

Anonymkode: bfaea...11c

AnonymBruker
Skrevet

Om vi snakker bh så er cm rundt kroppen oppgitt som tall på bh. F.eks 80b betyr at bh er laget for en som er 80 cm rundt kroppen der bh skal sitte rundt torso. B er størrelse på bryster. Vil si b er små bryster. 

Syns svaret over ang nettbutikk hørtes bra ut.👍👍 Da kan du jo også bestille, prøve hjemme og returnere det som ikke passer 

Anonymkode: 04b06...4e4

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, damer!

Jeg trenger litt hjelp fra dere. Nå tenkte jeg skulle kjøpe dameklær, og da trenger jeg hjelp fra dere damer/jenter til å finne det rette str. på bl.a. undertøyet. Jeg vil ikke spørre om hjelp i butikken her jeg bor siden det er et liten plass jeg bor.  Så derfor vil jeg spørre her inne anonymt slik at jeg kan finne lettere de tingene jeg vil ha med en gang uten å spørre og grave alt for mye.

Så kjære damer hjelp meg med dette så hadde jeg blitt veldig glad :) 

Vet ikke hvor du holder hus men om du kan ta deg turen til Oslo eller Stavanger ser Bergen er nevnt men syns ikke de har bra utvalg der.

Ellers finnes det forskjellige måleskjema på nett

https://www.bonprix.no/kundeservice/storrelsesguide/oversikt-storrelser/undertoy-bademote/

F.eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...