AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Hei, damer! Jeg trenger litt hjelp fra dere. Nå tenkte jeg skulle kjøpe dameklær, og da trenger jeg hjelp fra dere damer/jenter til å finne det rette str. på bl.a. undertøyet. Jeg vil ikke spørre om hjelp i butikken her jeg bor siden det er et liten plass jeg bor. Så derfor vil jeg spørre her inne anonymt slik at jeg kan finne lettere de tingene jeg vil ha med en gang uten å spørre og grave alt for mye. Så kjære damer hjelp meg med dette så hadde jeg blitt veldig glad Anonymkode: 836c9...b40
Gjest Lama_Drama Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Hvor langt er et tau? Du må i det minste komme med noen mål.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Lama_Drama skrev: Hvor langt er et tau? Du må i det minste komme med noen mål. 1 meter og 83 cm høy livvidde 86 cm veier 92 kg Anonymkode: 836c9...b40
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 Vi vet jo ikke hvor lang og brei du er. Jeg vil faktisk anbefale å ta en weekend til Bergen, Oslo e.l. og få hjelp i undertøysbutikk. Har gjort det selv og det er noe helt annet enn å røske med seg noe fra Cubus. Om du kvier deg kan du jo ringe de eller sende mail på forhånd😊 Anonymkode: 413e8...94f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 De fleste nettbutikker har størrelseskart hvor du kan se hvilke mål de ulike størrelsene har. Da kan du måle rundt bryst, hofte mm og se hvilken størrelse det tilsvarer. Anonymkode: 7b662...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 Denne tabellen så fin ut å kikke på, den kan hjelpe deg å ta mål Det kommer også an på om du tenker å bruke løspupper av noe slag, da må du ha den størrelsen som passer de. Hvis du ikke har noe sånt fancy enda kan du jo bare kjøpe en cupstørrelse du føler deg komfortabel med og stappe med papir eller noe så lenge. Da trenger du bare måle under bysten. https://www.bonprix.no/kundeservice/storrelsesguide/oversikt-storrelser/undertoy-bademote/ Anonymkode: bfaea...11c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 Om vi snakker bh så er cm rundt kroppen oppgitt som tall på bh. F.eks 80b betyr at bh er laget for en som er 80 cm rundt kroppen der bh skal sitte rundt torso. B er størrelse på bryster. Vil si b er små bryster. Syns svaret over ang nettbutikk hørtes bra ut.👍👍 Da kan du jo også bestille, prøve hjemme og returnere det som ikke passer Anonymkode: 04b06...4e4
Fru Uperfekt Skrevet 1. mai 2019 #8 Skrevet 1. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, damer! Jeg trenger litt hjelp fra dere. Nå tenkte jeg skulle kjøpe dameklær, og da trenger jeg hjelp fra dere damer/jenter til å finne det rette str. på bl.a. undertøyet. Jeg vil ikke spørre om hjelp i butikken her jeg bor siden det er et liten plass jeg bor. Så derfor vil jeg spørre her inne anonymt slik at jeg kan finne lettere de tingene jeg vil ha med en gang uten å spørre og grave alt for mye. Så kjære damer hjelp meg med dette så hadde jeg blitt veldig glad Anonymkode: 836c9...b40 Vet ikke hvor du holder hus men om du kan ta deg turen til Oslo eller Stavanger ser Bergen er nevnt men syns ikke de har bra utvalg der. Ellers finnes det forskjellige måleskjema på nett https://www.bonprix.no/kundeservice/storrelsesguide/oversikt-storrelser/undertoy-bademote/ F.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå