Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest girlie24
Skrevet

jeg trenger en ny deodorant. brukte sterlian crystal roll on før, men den lukter så sterkt, nesten som vodka jo! hjalp bra mot lukt men lite mot fukt. har også prøvd en parfymert en men slike lukter aldri godt på meg. trenger tips om en god en som ikke er for dyr, skjuler svettelukt og gjerne demper fukt også!

Videoannonse
Annonse
Gjest Formosiss
Skrevet

Bruker Nivea og er fornøyd med den.

Skrevet
Bruker Nivea og er fornøyd med den.

Samme her.

Sterilan Crystal inneholder forresten alkohol, ikke så bra det.

Skrevet

Palmolive sin deostick og dove silk dry bruker jeg og er fornøyd med de (eneste jeg tåler også da).

Skrevet

Jeg liker godt den nye til Neutral. Den er uparfymert og uten alkohol. Og så er den oppned, så den tørker ikke ut.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg veksler for tida mellom Rubinstein og HTH, men synes egentlig HTH er den beste deoen jeg har prøvd. Mange er også superfornøyde med deoen fra Vichy (apotek), den fås også i helt parfymefri utgave. Den har jeg kjøpt til sambo, som er veldig fornøyd.

Gjest gjest1
Skrevet

Vichy 48 hrs er jeg veldig fornøyd med.

Holder meg tørr og luktfri hele dagen :)

Skrevet

Bruker også Nivea, og synes den er kjempe bra. :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Min favoritt også :)

Gjest gjest1
Skrevet

Bruker rosa Sterilan oxygen fresh som lukter dritnam og er også alkoholfri!

Skrevet

Jepp

Gjest Anonymous
Skrevet

vichy 48 hrs høres bra ut. hva koster den?

Skrevet
vichy 48 hrs høres bra ut. hva koster den?

Rundt 90kr hvis jeg ikke tar helt feil

Gjest Anonymous
Skrevet

90 kr var litt drøyt for en stakkars studentlommebok :/ men er den verdt det? er den drøy, hvor lenge holder den?

Skrevet

Jeg sverger til Cosmicas uparfymerte, som jeg kjøper på apoteket. Husker ikke hva den koster, men det er under 90 i hvertfall. Lukt- og fuktfri hele dagen. Og så bruker jeg heller litt parfyme... (Bruker alltid parfyme, og med uparfymert deo slipper jeg duftkollisjoner.)

Gjest Gjesta
Skrevet
90 kr var litt drøyt for en stakkars studentlommebok :/ men er den verdt det? er den drøy' date=' hvor lenge holder den?[/quote']

Jeg bruker maks 2-3 deoer i året, og det vil si at den holder i mange måneder. Da blir det ikke så veldig dyrt.

Prisen på Vichy-deoen har forresten steget til 99,- oppdaget jeg da jeg kjøpte deo til samboeren min for en uke siden.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg sverger til Cosmicas uparfymerte' date=' som jeg kjøper på apoteket. Husker ikke hva den koster, men det er under 90 i hvertfall. Lukt- og fuktfri hele dagen. Og så bruker jeg heller litt parfyme... (Bruker alltid parfyme, og med uparfymert deo slipper jeg duftkollisjoner.)[/quote']

jeg er ikke fornøyd med cosmica. den holder meg luktfri - men langt fra fuktfri!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var fornøyd med Cosmica, helt til jeg prøvde Vichy. Vichy er myyye bedre.

Skrevet

Bladde i KK (tror jeg det var) sist jeg tok en kaffe ute, og der var det en svær deotest, hvor konklusjonen var at billigst var best. usker dessverre ikke detaljer. Så de du finner i dagligvarebutikken er bra nok! Selv bruker jeg Vaseline roll-on, helst parfymefri, fordi jeg vil at godlukta skal komme fra utelukkende fra eau de toiletten min og ikke blande seg med ubestemmelig deolukt. Men akkurat nå har jeg Biotherm (dyr), krisekjøp på Gardermoen sist jeg skulle utenlands på jobb, fordi jeg er glemsk i pakkefasen... Kan ikke si den dyre deoen overbeviser mer enn den billige, nei.

Gjest Gjesta
Skrevet

Deoen fra Biotherm ble "ny-og-bedre" for ca ett år siden. Men i realiteten var det en forandring til det verre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...