Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er prøver, vasker/tørker dere ikke bort seden etterpå? Er jo så sykt ekkelt å gå med det inni seg og det renner og lukter :( Kan man tørke bort det som ligger lengst nede? Disse kommer vel neppe til å nå målet? 

Anonymkode: b6ea0...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørk og vask i vei. Det er det som er innerst i skjeden som har sjansen

AnonymBruker
Skrevet

Kan ligge litt, enten rett ned på madrassen eller med ei pute under for å heve litt, før jeg går på badet og vasker og tørker. Starter å renne ut igjen ganske fort, så må få vasket før jeg legger meg til å sove 🙊

-J-

Anonymkode: f3341...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at prøvere smører sperm utover skjedeåpningen?

Det er ikke noe annerledes enn et vanlig samleie, og det har ingenting for seg å la det ligge lenge i skjeden.

Anonymkode: 9d8ef...b08

AnonymBruker
Skrevet

Tørk i vei. Det er sæden som er langt oppe som betyr noe

Anonymkode: 52b02...92f

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når dere er prøver, vasker/tørker dere ikke bort seden etterpå? Er jo så sykt ekkelt å gå med det inni seg og det renner og lukter :( Kan man tørke bort det som ligger lengst nede? Disse kommer vel neppe til å nå målet? 

Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg synes det er så gøy at du tydeligvis uttaler det sed, fordi det er så mange som har gått over til å uttale æ-en fra stavinga, selv om det egentlig skal uttales med e. Visstnok et fenomen som har oppstått fordi det er noe man gjerne leser mer enn man hører det uttalt, og så har folk begynt å si ordet bokstavrett. 

Anonymkode: b539a...e0e

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg synes det er så gøy at du tydeligvis uttaler det sed, fordi det er så mange som har gått over til å uttale æ-en fra stavinga, selv om det egentlig skal uttales med e. Visstnok et fenomen som har oppstått fordi det er noe man gjerne leser mer enn man hører det uttalt, og så har folk begynt å si ordet bokstavrett. 

Anonymkode: b539a...e0e

Jeg har dysleksi da, så jeg skriver alt mulig rart, men artig teori da, jeg leser det nok mer enn jeg snakker om det ja🤣

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...