AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Når dere er prøver, vasker/tørker dere ikke bort seden etterpå? Er jo så sykt ekkelt å gå med det inni seg og det renner og lukter Kan man tørke bort det som ligger lengst nede? Disse kommer vel neppe til å nå målet? Anonymkode: b6ea0...b2a
Girlygirl9 Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Tørk og vask i vei. Det er det som er innerst i skjeden som har sjansen
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Kan ligge litt, enten rett ned på madrassen eller med ei pute under for å heve litt, før jeg går på badet og vasker og tørker. Starter å renne ut igjen ganske fort, så må få vasket før jeg legger meg til å sove 🙊 -J- Anonymkode: f3341...ff5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 Tror du at prøvere smører sperm utover skjedeåpningen? Det er ikke noe annerledes enn et vanlig samleie, og det har ingenting for seg å la det ligge lenge i skjeden. Anonymkode: 9d8ef...b08
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 Tørk i vei. Det er sæden som er langt oppe som betyr noe Anonymkode: 52b02...92f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Når dere er prøver, vasker/tørker dere ikke bort seden etterpå? Er jo så sykt ekkelt å gå med det inni seg og det renner og lukter Kan man tørke bort det som ligger lengst nede? Disse kommer vel neppe til å nå målet? Anonymkode: b6ea0...b2a Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg synes det er så gøy at du tydeligvis uttaler det sed, fordi det er så mange som har gått over til å uttale æ-en fra stavinga, selv om det egentlig skal uttales med e. Visstnok et fenomen som har oppstått fordi det er noe man gjerne leser mer enn man hører det uttalt, og så har folk begynt å si ordet bokstavrett. Anonymkode: b539a...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg synes det er så gøy at du tydeligvis uttaler det sed, fordi det er så mange som har gått over til å uttale æ-en fra stavinga, selv om det egentlig skal uttales med e. Visstnok et fenomen som har oppstått fordi det er noe man gjerne leser mer enn man hører det uttalt, og så har folk begynt å si ordet bokstavrett. Anonymkode: b539a...e0e Jeg har dysleksi da, så jeg skriver alt mulig rart, men artig teori da, jeg leser det nok mer enn jeg snakker om det ja🤣 ts Anonymkode: b6ea0...b2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå