Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med kontaktinfo til Zalando? Ikke Tlf. Tror jeg vil slutte å handle hos de, utrolig vanskelig å få kontakt. 

Anonymkode: bb312...1ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skulle komme med en eplekjekk kommentar om at du måtte sjekke Zalando.no da vell, men det var jammen ikke lett. Hvis ikke telefon funker og de ikke svarer på henvendelser er jo det nærmest helt umulig å komme i kontakt. En sak for tv2 hjelper deg?

Anonymkode: c8442...8f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sende mail, chatte eller ringe. Det er vanskelig å finne infoen da det skal være sikkert, men den er der.

Gå inn på min konto, velg hjelp og kontakt, velg f.eks betaling og så betalingspåminnele, så kommer det opp.

Anonymkode: 0fc26...68c

Skrevet

Du vil slutte å handle der? Må du ta kontakt med dem for dét da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Du vil slutte å handle der? Må du ta kontakt med dem for dét da?

Jeg vil slutte å handle der FORDI det er vanskelig å få kontakt med dem når jeg lurer på noe. Men det skjønte du jo egentlig. 

Til dere andre: Takk. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil slutte å handle der FORDI det er vanskelig å få kontakt med dem når jeg lurer på noe. Men det skjønte du jo egentlig. 

Til dere andre: Takk. 

Så bare slutt å handle der da? Ser ikke hvorfor du trenger kontaktinfo for det

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Girlygirl9 skrev:

Så bare slutt å handle der da? Ser ikke hvorfor du trenger kontaktinfo for det

Hun har vel et problem med en bestilling NÅ da, og trenger å komme i kontakt med de om det. Men siden det er så vanskelig, så vurderer hun å ikke handle der igjen i fremtiden. For det er når du trenger kundeservice, du virkelig oppdager hvor bra eller dårlig en nettbutikk er. Servicen de gir når man trenger det kan være ræva.

Anonymkode: 76f87...35f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel et problem med en bestilling NÅ da, og trenger å komme i kontakt med de om det. Men siden det er så vanskelig, så vurderer hun å ikke handle der igjen i fremtiden. For det er når du trenger kundeservice, du virkelig oppdager hvor bra eller dårlig en nettbutikk er. Servicen de gir når man trenger det kan være ræva.

Anonymkode: 76f87...35f

Tusen takk for at du orket å forklare det, jeg har ikke tålmodighet til å forklare mer til Girly. Det du skriver er helt riktig. Ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...