sigrid106 Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Kan kvinne i begynnelsen av 40-åra gå i tights? Jeg tenker på noe sånt som dette Bildet av tights dersom en har har en større genser /skjorte/topp med cardigan? Har du eksempel andre så del det, jeg og sikker flere til vil høre om andre alternativ også Eller skal en heller si at det forbeholdt de som er 20 - 30 år?
Mitza Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 En dame i 40 åra går med akkurat det som passer henne, vi kler oss som vi selv vil og føler for! 15
sigrid106 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Mitza skrev: En dame i 40 åra går med akkurat det som passer henne, vi kler oss som vi selv vil og føler for! Men hva er ser blir stykt og hva er fint? Hva passer og hva passer ikke? En må være litt kritisk til seg selv også
Mr. Kilmister Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 8 minutter siden, sigrid106 skrev: Kan kvinne i begynnelsen av 40-åra gå i tights? Jeg tenker på noe sånt som dette Bildet av tights dersom en har har en større genser /skjorte/topp med cardigan? Har du eksempel andre så del det, jeg og sikker flere til vil høre om andre alternativ også Eller skal en heller si at det forbeholdt de som er 20 - 30 år? Gå som du vil. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 7 minutter siden, sigrid106 said: Men hva er ser blir stykt og hva er fint? Hva passer og hva passer ikke? En må være litt kritisk til seg selv også Herregud. Pusher 40 og fortsatt så usikker? Alder har ikke noe å si for et slikt plagg, fasong på kroppen og snittet på buksen er mer avgjørende for om det er stygt el fint, enn hvilket fødselsår det står i passet ditt. Dessuten er ikke 40 lenger noen alder. Drøssevis av eksempler på 40-åringer dom kan gå med det meste. Sjekk ut instaen til Vanessa Rudjord, hun er 44. Mener du da fortsatt alder er relevant? Anonymkode: b55a7...ba8 11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 18 minutter siden, sigrid106 skrev: Kan kvinne i begynnelsen av 40-åra gå i tights? Jeg tenker på noe sånt som dette Bildet av tights dersom en har har en større genser /skjorte/topp med cardigan? Har du eksempel andre så del det, jeg og sikker flere til vil høre om andre alternativ også Eller skal en heller si at det forbeholdt de som er 20 - 30 år? Jeg har en sånn, og er ti år eldre enn deg. Veldig behagelig å gå i, men jeg bruker ikke magetopper til, for å si det sånn, men bluse eller genser med litt lengde på. Anonymkode: 9e806...bd2 3
Mitza Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 2 minutter siden, sigrid106 skrev: Men hva er ser blir stykt og hva er fint? Hva passer og hva passer ikke? En må være litt kritisk til seg selv også Dersom du føler deg vel i klærne når du ser deg i speilet så er det veldig sjeldent feil. Tightsen din er pen og godt innafor så lenge den er i korrekt størrelse. Du har nok lyst å bruke den siden du spør her, og da blir min mening at du absolutt skal gå med den. 3
skruf Skrevet 1. mai 2019 #8 Skrevet 1. mai 2019 Det kommer jo helt an på hva du liker og ikke liker. Liker du tights så gå i tights. Jeg har bikket 40 og kunne aldri tenkt meg å gå i tights, men det er pga jeg liker ikke den stilen med tights og tunika. Eneste gangene jeg bruker tights er treningstights når jeg trener. Venninna mi som er like gammel som meg elsker tights og tunika/store overdeler, og hun bruker det hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #9 Skrevet 1. mai 2019 Med andre ord tights er for de som er yngre enn 30år? Og vi som er på vei inn i 40-åra er det for gammelt for. Anonymkode: a4f10...1a0
Girlygirl9 Skrevet 1. mai 2019 #10 Skrevet 1. mai 2019 Gå akkurat som du vil og føler deg komfortabel i! 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #11 Skrevet 1. mai 2019 Ja, selvfølgelig. Gå med hva du vil.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 Hvis den sitter bra, og du føler deg vel, så går du i hva du måtte ønske. Jeg er 35 og kan IKKE gå i thights, fordi de har så tynt stoff at appelsidenhuden min synes igjennom. Anonymkode: aecce...fe4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 Syntes ingen uansett alder kan gå med tights som bukse Anonymkode: 00f02...060 5
Morpheus Skrevet 2. mai 2019 #14 Skrevet 2. mai 2019 Kanskje du kastet bort mye tid i den første halvdel av livet ditt på å bry deg om hva andre synes? I den siste halvdel du har igjen. Anbefaler jeg deg til å bry deg mer om hva du selv vil. Ikke bare kaste bort den siste halvdelen også på å prøve å innfri andres forventninger av deg. Du lever bare en gang. Vil du gå med tights. Så gjør du det.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #15 Skrevet 2. mai 2019 De er veldig gode! Bruker den med skjorter, genseren med lengde Anonymkode: df3aa...adc
Zaga Skrevet 2. mai 2019 #16 Skrevet 2. mai 2019 Jeg går masse i tights og noe langt over siden det er så herlig å gå i det 😊 og jeg er straks 40.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #17 Skrevet 2. mai 2019 Jeg er i 20årene og kan ikke bruke tights, min kollega på snart 40 år kan det uten "problemer". Du ser vel selv hvordan du ser ut? Dette går ikke på alder. Anonymkode: 091f7...396 2
Gjest Paramount Skrevet 3. mai 2019 #18 Skrevet 3. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i 20årene og kan ikke bruke tights, min kollega på snart 40 år kan det uten "problemer". Du ser vel selv hvordan du ser ut? Dette går ikke på alder. Anonymkode: 091f7...396 Enig. Det finnes mange typer tights, mange forskjellige anledninger, og mange forskjellige kropper, i alle aldre. Er du derimot over 40 og skal på handletur til Sverige, bør du ikke kombinere tights og tunika, da vil mange med fordommer tenke at du er på tur kun for å kjøpe kartonger med røyk.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #19 Skrevet 3. mai 2019 På 1.5.2019 den 14.30, AnonymBruker skrev: Syntes ingen uansett alder kan gå med tights som bukse Anonymkode: 00f02...060 + 100 Når det er sagt ville jeg rynket langt mindre på nesa av den i linken enn jeg gjør av alle dem som går i treningstights til enhver anledning. Anonymkode: df26d...698
Gjest hind Skrevet 3. mai 2019 #20 Skrevet 3. mai 2019 Jeg er av dem som mener at tights passer best på trening, men akkurat denne var nå veldig lik en vanlig bukse, synes jeg. Den er helt ok hvis du har en kropp som kler den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå