AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Vært på 2 jobbintervju hos 1 bedrift jeg likte veldig godt, fikk ikke jobben pga en intern kanidat som stiltf bedre med tanke på at han viste litt mere om bedriften enn det jeg gjorde, men bedriften i seg selv var veldig fornøyd med meg. Kan jeg legge til denne arbeidsgiveren/personen som intervjuet meg på linkdin selv etter avslaget? Anonymkode: 98a7a...e11
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 Ja. LinkedIn er ikke Facebook. Anonymkode: e864c...08c 1
petterm Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 (endret) På 1.5.2019 den 0.32, AnonymBruker skrev: Misforsto og tabba meg ut.. Endret 2. mai 2019 av petterm
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 11 minutter siden, petterm said: Du kan skrive at du jobber i Microsoft eller NASA hvis du vil. Problemet oppstår når andre oppdager at du bløffer. Tenk om det dukker opp enda en jobb hos bedriften du liker godt, og så må du forklare hvorfor du later som om du er ansatt allerede. Tror du må lese igjen jeg altså, for det er absolutt ikke det TS skriver at han skal gjøre Anonymkode: e864c...08c 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 17 timer siden, petterm skrev: Du kan skrive at du jobber i Microsoft eller NASA hvis du vil. Problemet oppstår når andre oppdager at du bløffer. Tenk om det dukker opp enda en jobb hos bedriften du liker godt, og så må du forklare hvorfor du later som om du er ansatt allerede. Ts Skjønner ikke helt? Anonymkode: 98a7a...e11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 Ja selvfølgelig kan fu det. Linkedin er jo for å bygge nettverk. Du trenger jo ikke å kjenne personene nært og godt for å legge de til. Jeg legger f.eks til alle potensielle kunder jeg har hatt møte med Anonymkode: 01f46...e3d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 På 1.5.2019 den 0.56, petterm skrev: Du kan skrive at du jobber i Microsoft eller NASA hvis du vil. Problemet oppstår når andre oppdager at du bløffer. Tenk om det dukker opp enda en jobb hos bedriften du liker godt, og så må du forklare hvorfor du later som om du er ansatt allerede. Man skriver da ikke at man jobber hos dem man var på intervju hos (med mindre man fikk jobben selvsagt), men det er jo fullt mulig å legge til kontakter/nettverk. Man har ikke jobbet for alle man har på listen over kontakter for å si det sånn. Anonymkode: b5282...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå