Frøken.stille Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 (endret) Hallo! Jeg har lyst på en hvit denimjakke, men har tidligere ødelagt en hvit jakke ved at veskestroppen hadde farget over på jakken da jeg hadde den over skulderen. Fins det lure triks for å unngå dette eller kan man bare ikke bruke crossbody vesker? Takker for tips! Endret 30. april 2019 av Frøken.stille 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Kan veskestroppen byttes ut med en hvit? Anonymkode: 62cd3...cf0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 Kan veskestroppen behandles med noe, slik at den ikke farger av? Hva er veskestroppen laget av? Anonymkode: 62cd3...cf0
Frøken.stille Skrevet 30. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan veskestroppen behandles med noe, slik at den ikke farger av? Hva er veskestroppen laget av? Anonymkode: 62cd3...cf0 Det er som regel vesker av kunstig skinn jeg har tror jeg🤔
Frøken.stille Skrevet 30. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan veskestroppen byttes ut med en hvit? Anonymkode: 62cd3...cf0 Ja kan jo evnt være en mulighet. For det vil ikke farge av og på en måte se møkkete ut?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 4 minutter siden, Frøken.stille skrev: Det er som regel vesker av kunstig skinn jeg har tror jeg🤔 Jeg er usikker på hva man eventuelt kunne "lakkere" kunstig skinn med. Håper at du får svar fra noen som vet. Kanskje en skomaker har greie på slikt? 5 minutter siden, Frøken.stille skrev: Ja kan jo evnt være en mulighet. For det vil ikke farge av og på en måte se møkkete ut? Jeg er usikker. En hvit veskestropp i kunstskinn kan jo ha en annen hvitfarge en jakken, og dermed vil det jo vises hvis fargen smitter over. Det hadde vært bedre med en hvit veskestropp i tøymateriale tror jeg. Anonymkode: 62cd3...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 13 minutter siden, Frøken.stille skrev: Ja kan jo evnt være en mulighet. For det vil ikke farge av og på en måte se møkkete ut? Kanskje du kan høre på en møbelbutikk om hva du eventuelt kan sette inn en slik veskestropp av kunstskinn med? Ettersom møbler også lages i kunstskinn, og møbelbutikker selger diverse midler til å behandle de ulike materialene med. Anonymkode: 62cd3...cf0 1
Frøken.stille Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er usikker på hva man eventuelt kunne "lakkere" kunstig skinn med. Håper at du får svar fra noen som vet. Kanskje en skomaker har greie på slikt? Jeg er usikker. En hvit veskestropp i kunstskinn kan jo ha en annen hvitfarge en jakken, og dermed vil det jo vises hvis fargen smitter over. Det hadde vært bedre med en hvit veskestropp i tøymateriale tror jeg. Anonymkode: 62cd3...cf0 Takk for tips 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå