Gå til innhold

Hvit jakke - merke etter veske på skulderen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo! Jeg har lyst på en hvit denimjakke, men har tidligere ødelagt en hvit jakke ved at veskestroppen hadde farget over på jakken da jeg hadde den over skulderen.  Fins det lure triks for å unngå dette eller kan man bare ikke bruke crossbody vesker? :)  Takker for tips!

Endret av Frøken.stille
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan veskestroppen byttes ut med en hvit?

Anonymkode: 62cd3...cf0

AnonymBruker
Skrevet

Kan veskestroppen behandles med noe, slik at den ikke farger av? Hva er veskestroppen laget av?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan veskestroppen behandles med noe, slik at den ikke farger av? Hva er veskestroppen laget av?

Det er som regel vesker av kunstig skinn jeg har tror jeg🤔 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan veskestroppen byttes ut med en hvit?

Ja kan jo evnt være en mulighet. For det vil ikke farge av og på en måte se møkkete ut? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Frøken.stille skrev:

Det er som regel vesker av kunstig skinn jeg har tror jeg🤔 

Jeg er usikker på hva man eventuelt kunne "lakkere" kunstig skinn med. Håper at du får svar fra noen som vet. Kanskje en skomaker har greie på slikt?

5 minutter siden, Frøken.stille skrev:

Ja kan jo evnt være en mulighet. For det vil ikke farge av og på en måte se møkkete ut? 

Jeg er usikker. En hvit veskestropp i kunstskinn kan jo ha en annen hvitfarge en jakken, og dermed vil det jo vises hvis fargen smitter over.

Det hadde vært bedre med en hvit veskestropp i tøymateriale tror jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Frøken.stille skrev:

Kanskje du kan høre på en møbelbutikk om hva du eventuelt kan sette inn en slik veskestropp av kunstskinn med? Ettersom møbler også lages i kunstskinn, og møbelbutikker selger diverse midler til å behandle de  ulike materialene med.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er usikker på hva man eventuelt kunne "lakkere" kunstig skinn med. Håper at du får svar fra noen som vet. Kanskje en skomaker har greie på slikt?

Jeg er usikker. En hvit veskestropp i kunstskinn kan jo ha en annen hvitfarge en jakken, og dermed vil det jo vises hvis fargen smitter over.

Det hadde vært bedre med en hvit veskestropp i tøymateriale tror jeg. 

Takk for tips :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...