Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Er for tiden veldig usikker. Har truffet en mann, vi har vært sammen noen mnd nå,og vi treffer hverandre ca 2-3 ganger pr. uke. Han sier han liker meg bedre og bedre, og det er jo et kompliment å få. Men de dagene jeg ikke ser han, hører jeg veldig lite eller ingenting fra han, det er som regel tar kontakt først. Dette gjør meg veldig usikker på han, har ikke lyst å bare være en elskerinne..... Vi er offisielt kjærester, det er ingen hemmlighet lengre, og ikke kan jeg gnåle om de samme spørsmålene hele tiden til han heller, han har sagt han liker meg og har følelser for meg og vil kjøre linja helt ut. Hva tenker dere om dette? Av og til føler jeg meg utnyttet.... Hvordan har dere hatt det i begynnelsen av et forhold? Har vært gjennom forhold før, men det har ikke vært på denne måten
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Takk for svar :-) Jeg får vel se det an en liten stund til. Godt å høre at andre har hatt det på nesten samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå