Gå til innhold

Konfirmasjon neste helg

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
Skrevet

Er denne kjolen ok? Tenkte nude sandaler med hæl og en flott vinrød veske jeg har. Uten strømpebukse. Tar en nude trenchcoat over og skal selvsagt sminke meg og ordne hår. Kirke er kl  13 og middag ute på restaurant kl 15. 

For enkel

☀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så synes jeg ikke at rosa og nude er fint sammen, men det er jo bare min mening da :roll:

• Liker 2
Skrevet

jeg syntes den var veldig fin😀

• Liker 4
Gjest Malika
Skrevet
1 time siden, KittyNose skrev:

Personlig så synes jeg ikke at rosa og nude er fint sammen, men det er jo bare min mening da :roll:

Hva burde jeg velge da? Og er kjolen innafor?

1 time siden, Anonym_567 skrev:

Takk!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anonym_567 skrev:

Enig! 😍

Anonymkode: 7cd97...cbf

Skrevet

Kjolen er absolutt innafor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole, som passer perfekt til en slik anledning😍

Anonymkode: 8095f...75a

Gjest Malika
Skrevet

Takk for alle svar! Da blir det nok denne kjolen med tilbehør!

Gjest Malika
Skrevet

Hva tenker dere andre er bra tilbehør?

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin kjole! Vinrød veske tror jeg blir veldig fint. At både sko og jakke er nude tror jeg blir litt mye ettersom kjolen også er lys. Kan du bruke svarte sko? Jakke må du ha uansett og en klassisk trenchcoat fungerer selv om den er nude.

Anonymkode: 0c2ce...147

Gjest Malika
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fin kjole! Vinrød veske tror jeg blir veldig fint. At både sko og jakke er nude tror jeg blir litt mye ettersom kjolen også er lys. Kan du bruke svarte sko? Jakke må du ha uansett og en klassisk trenchcoat fungerer selv om den er nude.

Anonymkode: 0c2ce...147

Takk! Glad for at kjolen fungerer. Men sorte sko er utelukket. Og det er et uformelt selskap, så jeg kjører på!

Endret av Malika
Skrevet (endret)

Kjolen er helt innafor og veldig fin. Du trenger ikke noe utenpå om ikke det er kaldt. 

Om du har sorte eller nude sko gjør ikke noen forskjell. 

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet (endret)

Jeg synes også kjolen var veldig fin. Dessuten tror jeg sko i veskefargen ville bli stilig, altså vinrød som du skriver. Eller kanskje hvorfor ikke grønne, både sko og veske?

Endret av Arabella
Skrevet

Pen, tekkelig og litt kjedelig kjole. Passer fint med nude sko til. 

Skrevet
2 timer siden, Malika skrev:

Hva burde jeg velge da? Og er kjolen innafor?

Selve kjolen var fin, jeg ser bare for meg at antrekket kan bli litt blasst hvis du kombinerer den med både nude sko og jakke. 

Gjest Malika
Skrevet
3 timer siden, SupaWoman skrev:

3 timer siden, SupaWoman skrev:

2 timer siden, KittyNose skrev:

Selve kjolen var fin, jeg ser bare for meg at antrekket kan bli litt blasst hvis du kombinerer den med både nude sko og jakke. 

Ja. Det er tekkelig og det er kirkelig konfirmasjon. Tror ingen bryr seg om jakken egentlig. Men bruker kjolen og vesken!

Gjest Malika
Skrevet
3 timer siden, Arabella skrev:

Jeg synes også kjolen var veldig fin. Dessuten tror jeg sko i veskefargen ville bli stilig, altså vinrød som du skriver. Eller kanskje hvorfor ikke grønne, både sko og veske?

Det blir vinrød veske. Tror veldig få vet at vesken koster 45000 nok. Men det er ikke så viktig. 

Jeg er ikke så glad i match. Liker rart og spennende i klær!

AnonymBruker
Skrevet

En fin og sommerlig kjole til konfirmasjon. Vet ikke helt hvorfor du dro inn prisen på vesken, for det har jo ingen betydning. 

Anonymkode: dba52...a67

AnonymBruker
Skrevet

Den var fin, ikke for enkel.

Anonymkode: 28e6d...e4d

Gjest Malika
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En fin og sommerlig kjole til konfirmasjon. Vet ikke helt hvorfor du dro inn prisen på vesken, for det har jo ingen betydning. 

Anonymkode: dba52...a67

Fordi kvalitet synes uansett. Og til en slik billig-kjole tror jeg den vesken vil gjøre susen ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...