Gå til innhold

Soler du deg toppløs i offentligheten?

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Litt nysgjerrig på dette jeg.

Jeg gjør det ikke...

Kall meg blyg, kall meg sjenert men, for meg føles det ikke riktig å vise frem brystene til ukjente.

Hva gjør dere?

Og hvis dere soler dere toppløse...føles det ikke litt for personlig? Eller har det blitt slik at det er like vanlig å vise frem puppene sine som det er å vise frem armene sine?

Ps: Nei, jeg har ikke komplekser for brystene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Har ikke behov for å strutte med puppene i offentligheten. Bryr meg ikke om det blir skille.

Skrevet

Nei, solar meg sjelden/aldri toppløs. Har hendt i sydligare strøk, men eg fortrekker å beholde bikinien på.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gjør nok ikke det, for de er det bare min kjære som får se. :sjarmor:

Gjest Daniella_
Skrevet
Gjør nok ikke det' date=' for de er det bare min kjære som får se. :sjarmor:[/quote']

Ja, det også :wink:

Skrevet

nope, soler meg stort sett aldri toppløs, og ihvertfall ikke i offentlighet.

ikke fordi jeg er blyg eller slikt, men fordi jeg synes det er helt greit å ikke flashe puppa til alle og enhver, synes rett og slett det er best med bikinitopp.

Skrevet

Ja. Men no er eg no ganske flatbrysta òg då... :-?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Gjør nok ikke det' date=' for de er det bare min kjære som får se. :sjarmor:[/quote']

:Nikke:

Gjest Formosiss
Skrevet

Kun i hagen der hvor jeg kommer fra. Kunne ikke falle meg inn å gjøre det andre steder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bestandig! Min b®yste(t) er til for alle!

Som alt annet i vårt land regner jeg med at også denne tråden var kjønnsnøytral?

:wink:

Gjest Daniella_
Skrevet
Bestandig! Min b®yste(t) er til for alle!

Som alt annet i vårt land regner jeg med at også denne tråden var kjønnsnøytral?

:wink:

Joda...for all del :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei...har ikke behov for at alle skal glane. I min oppfatning en litt feil form av "kvinnefrigjøring", men jeg bekymrer meg ingenting om hva andre gjør.

Gjest Gjesta
Skrevet

Å sole seg toppløs er vel rett og slett "ut". Men det er ikke så mange år siden "alle" gjorde det. Tror det hadde kommet litt andre svar her hvis toppløssoling var vanlig..

Gjest skindeep
Skrevet

nei, er det en ting på kroppen min jeg er mest misfornøyd med så er det de. Kun min kjære som får se de, og min lille da, når jeg ammet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Guttene har vel alltid vært pådrivere for toppløs soling, men selvsagt bare for jenter under 25, med fine pupper... :ler:

Nei, jeg ville beholdt toppen på. Forøvrig er jeg ikke noe glad i å sole meg, så jeg gjør ting/jobber i hagen i steden for.

Skrevet

Nei. Liker i grunnen ikke å sole meg i det hele tatt. Skal jeg være ute i sola må jeg gjøre noe, eller gå en tur og da er det mest praktisk med topp/T-skjorte. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...