Gå til innhold

Hva betyder det,når man ser på klokken flere gange om dagen/natten og det er 19.19,03.03,Osv?

Anbefalte innlegg

Gjest Dansken
Skrevet

Prøver og holde den gående til kl20.20, så kan i se jeg har ret😉 Hyg jer og tak for i svarte!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Dansken skrev:

Når du skriver Stress og uro, så har jeg PTSD.

Det er trist at du har PTSD. Får du hjelp?
Jeg tenkte dette med stress og uro, ut i fra det du skrev i første innlegg inkl overskriften.

Anonymkode: 7bd8b...b48

Gjest Dansken
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist at du har PTSD. Får du hjelp?
Jeg tenkte dette med stress og uro, ut i fra det du skrev i første innlegg inkl overskriften.

Får hjælp, men det ligger dybt i mig og det er ikke bare det med brormand,men har haft et vældigt voldligt og kriminelt liv da jeg var yngre. Man ligger som man har redt og fortjener dette! Men hvem ved om man en dag får ro. Tak for du bryder dig😊

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dansken skrev:

Får hjælp, men det ligger dybt i mig og det er ikke bare det med brormand,men har haft et vældigt voldligt og kriminelt liv da jeg var yngre. Man ligger som man har redt og fortjener dette! Men hvem ved om man en dag får ro. Tak for du bryder dig😊

Så trist at du er så plaget. Du fortjener ikke å ha det vondt. Du fortjener å ha det godt :hjerte: Jeg håper at du får det mye bedre snart :klem:

Gjest Dansken
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist at du er så plaget. Du fortjener ikke å ha det vondt. Du fortjener å ha det godt :hjerte: Jeg håper at du får det mye bedre snart :klem:

❤️:klem:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dansken skrev:

❤️:klem:

:hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...