Gå til innhold

Ha sex i begge hull om hverandre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har begynt å ha sex litt i vagina og litt i rumpa om hverandre. Jeg synes egentlig det er ekkelt i og med alle bakteriene det er i rumpa, meeen så er det jo så himmelsk godt også så slår meg ikke vrang... burde jeg kanskje bare sagt nei til switching mellom hullene ?!🧐 Jeg er også gravid nå, så er jo redd for at bakterier fra endetarmen kommer oppi vagina og klusser til. I og med at jeg ikke er såå langt på vei enda heller. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: a8cba...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja urinveisinfeksjon får du iallefall ... 

• Liker 24
Skrevet

Han bør vaske seg mellom byttingene. Evt kan dere bruke kondom i det ene hullet. Må selvsagt ta den av før neste da. 

Du kan få uvi, og infeksjoner i skjeden/livmor. Spesielt når du er gravid så bør du være forsiktig med dette!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Fra fremme til bak ingen problem, men andre veien krever en god vask av pikken først.

Anonymkode: 5f8b8...628

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt her. Hadde også sagt nei til analsex totalt sett så fort jeg var litt ute i svangerskapet. Tarm og endetarmen kommer under press når baby vokser. Ikke uten grunn at mange blir plaget med diverse angående avføringen, luft, og hemoroider. 

Og å bytte fra ene til andre... glem det! 

Anonymkode: 0f66e...2f0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå så langt som nyrebekkenbetennelse, det er ikke digg, potensielt dødelig, så jeg vil fraråde det.

Anonymkode: 05528...501

• Liker 3
Skrevet

Nå som du er gravid er det no go altså. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Oi shit. Såpass ja!! Daaa er det full stopp på det fremover. Har ikke fått noe urinveisinfeksjon til nå, så har kanskje bare vært heldig? Håper ikke jeg får det etter idag heller🤞🏽 Jeg er generelt veldig renslig av meg, så at jeg har sagt okei til å bytte hull frem og tilbake gjør meg egentlig litt kvalm😅 Takk for svar folkens! 

• Liker 1
Skrevet

I følge legen på Juntafil, P3 sitt program om sex, kropp og følelser, kan man minske sjansen for infeksjoner vesentlig ved å spyle endetarmen før bruk. Finnes visst egne "dusjer" til formålet. 

Selvsagt er grundig rengjøring og bruk av kondom sikrere/tryggere i forhold til infeksjoner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har begynt å ha sex litt i vagina og litt i rumpa om hverandre. Jeg synes egentlig det er ekkelt i og med alle bakteriene det er i rumpa, meeen så er det jo så himmelsk godt også så slår meg ikke vrang... burde jeg kanskje bare sagt nei til switching mellom hullene ?!🧐 Jeg er også gravid nå, så er jo redd for at bakterier fra endetarmen kommer oppi vagina og klusser til. I og med at jeg ikke er såå langt på vei enda heller. Hva ville dere gjort? 

Veldig smart må jeg si.. Særlig siden du bærer på et barn..

Anonymkode: f2974...a77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 58bf6...276

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

😳 Det må du ikke gjøre! 

Anonymkode: 47df5...781

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nasty. Hiv next hvis det blir rifter og han kommer inn i deg. 

Anonymkode: ebb89...cd2

Gjest Dansken
Skrevet
8 minutter siden, petterm skrev:

I følge legen på Juntafil, P3 sitt program om sex, kropp og følelser, kan man minske sjansen for infeksjoner vesentlig ved å spyle endetarmen før bruk. Finnes visst egne "dusjer" til formålet. 

Selvsagt er grundig rengjøring og bruk av kondom sikrere/tryggere i forhold til infeksjoner. 

Er nok lidt dum,men det er hendes egne bakterier. Hvorfor er det farligt?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hiv? Jaja, noen er uopplyste

Anonymkode: fc731...b70

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hiv? Jaja, noen er uopplyste

Anonymkode: fc731...b70

Tenkte jeg også! 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Dansken skrev:

Hennes egne bakterier ja. Men de hører hjemme på forskjellige steder. 

• Liker 6
Gjest Dansken
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Hennes egne bakterier ja. Men de hører hjemme på forskjellige steder. 

Men røven og fitten sider jo vældig tæt på hinanden, så der må ske uheld for jer uden og ha sex?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke HiV av å ha sex med folk uten HiV.

Jeg trodde man lærte det på grunnskolen?

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Dansken skrev:

Endetarmen har en helt annen bakterieflora enn skjeden, og som kan føre til infeksjoner i skjeden. Så vidt jeg husker er det normalt ikke livs farlig å bytte hull uten å vaske penis, men det er ikke anbefalt. 

Det var også et innslag om rimming, dvs slikking av anus. Det kan gi risiko for bl. a. omgangssyke. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...