Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er naturlig blond, men har har hatt brunt hår nå i.. ja 1-2 år, liker det veldig godt, men håret mitt vokser så veldig fort ut igjen, så må farge det ganske ofte. noen som har tips til dette? mister veldig mye hår også, noe som mest sannsynlig kommer av at jeg farger det så mye, men det har ikke så mye å si for meg, siden jeg har så tykt hår uansett. eneste er bare at det ligger igjen hår over alt etter meg, haha. er litt forskjellig hvor ofte jeg farger det, kan gå 3-4 uker imellom, men også 1-3 måneder, farger det hjemme. er så utrolig lei av ettervekst, men kan jo ikke farge håret hver 2. uke heller, det blir for dyrt. har prøvd ettervekst sprayer også, men føler at håret blir så rart med det. tar nestem bare 1-2 uker før jeg kan begynne å se det blonde håret mitt igjen..

Anonymkode: e6119...d81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet (endret)

..ingen?

Endret av Anonym_567
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Anonym_567 skrev:

..ingen?

Det er veldig uklart hva det er du lurer på..?? :klo: 

Anonymkode: 3af93...32e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig uklart hva det er du lurer på..?? :klo: 

Anonymkode: 3af93...32e

når jeg leser over ser jeg det..😂 men om noen har tips til feks sjampoer eller noe som holder på fargen kanskje, vet at det ikke er så mye å få gjort med at håret vokser ut igjen..

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å gjøre med ettervekst. Enten får du ta den jevnlig eller lysne håret til din naturlige farge igjen

Anonymkode: 1450f...536

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingenting å gjøre med ettervekst. Enten får du ta den jevnlig eller lysne håret til din naturlige farge igjen

Anonymkode: 1450f...536

har du noen sjampoer å anbefale for farget hår da? eller evt en kur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...