Gå til innhold

Han vil ha et barn til.. jeg vil ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ett barn sammen. Fra før har vi to fosterbarn som vi har hatt i mange år før vi fikk vårt eget, og som vi anser som våre egne.

Nå er det sånn at han ønsker et søsken til vårt barn, mens jeg mener barnet vårt allerede har søsken, bare at de er mye eldre. Han vokste opp som nr4 i en søskenflokk hvor yngste søsken var like gammelt som yngste fosterbarnet vårt, og sier han hele barndommen savnet et søsken..

Jeg har ikke lyst til å gå gravid igjen, jeg var så dårlig og hatet hver dag. Ut kom verdens enkleste baby, og jeg tør ikke få eb til fordi jeg er redd neste barn blir et helvete.. 

Føler vi har nok barn. Vet ikke hvor jeg vil med dette. Han sier at om jeg absolutt ikke vil ha flere er det ok, men jeg føler jeg tar fra han noe ved å sette stopp..

Skal nevnes at da vi ble sammen ønsket han ikke egne barn.. så dette har forandret seg da vi fikk vårt eget..

Anonymkode: 3db82...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 217b3...f1b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 217b3...f1b

Vi er 35 begge to. Sånn sett ikke all verdens tid. Han ønsker gjerne et nytt barn innen 2 år.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor aldersforskjell er det på barnet deres og de to andre?

Jeg kan skjønne hva mannen din mener.

Jeg vokste opp som en attpåklatt, mine søstre var 16 og 13 år da jeg ble født. De to hadde hatt hverandre lenge og har et veldig tett forhold, siden det bare er 3 år mellom dem. Jeg har et godt forhold til dem begge, men det er jo ikke like tett som deres. Jeg er alltid i en helt annen livssituasjon enn dem. De flyttet hjemmefra ganske tidlig og så jeg bodde liksom hjemme alene med mamma. Var alltid misunnelig på forholdet deres og skulle ønske jeg hadde noen å vokse opp med jeg også. 

Anonymkode: db5f7...b04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor aldersforskjell er det på barnet deres og de to andre?

Jeg kan skjønne hva mannen din mener.

Jeg vokste opp som en attpåklatt, mine søstre var 16 og 13 år da jeg ble født. De to hadde hatt hverandre lenge og har et veldig tett forhold, siden det bare er 3 år mellom dem. Jeg har et godt forhold til dem begge, men det er jo ikke like tett som deres. Jeg er alltid i en helt annen livssituasjon enn dem. De flyttet hjemmefra ganske tidlig og så jeg bodde liksom hjemme alene med mamma. Var alltid misunnelig på forholdet deres og skulle ønske jeg hadde noen å vokse opp med jeg også. 

Anonymkode: db5f7...b04

9 år er den korteste aldersforskjellen.

Jeg forstår hva han mener, men jeg vokste også opp som 'enebarn'med voksne søsken og elsket det. Nå som voksen er vi jo alle voksne..

AnonymBruker
Skrevet

Han har både fått eget barn og fosterbarn, det får holde i lange baner. Man kan ikke lage barn for å gjøre andre fornøyd. Hadde sett dilemmaet bedre om det var snakk om fra 0 til 1 barn, men fra 1 til 2... Du vil ikke ha barn, og som mor faller mye av byrden på deg. Det er også du som bærer den fysiske risikoen svangerskap og fødsel innebærer. Det er ikke gitt at dere får en enkel baby, og det er heller ikke gitt at dere får en frisk baby. 

Anonymkode: 5560c...930

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha barn så får du ikke barn, det er helt opp til deg og fordelene med å være kvinne i Norge, du har full eierrett over egen livmor. Hvis han har lyst til å spre sine fantastiske gener kan han jo bli spermdonor og hvis han har behov for ekstra kjærlighet kan jeg anbefale katt. Bare ikke ha kattedoen inne, da stinker det.

Anonymkode: 78a56...397

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...