Gå til innhold

Morgengave? hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i morgengave til min kjære, men han har alltid drømt om fallskjermhopp........kan ikke si at jeg akkurat liker det, men...........

Men nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe det til han i morgengave??? jeg veit han kommer til og bli kjempe glad, og jeg kjempe nervøs.....tenk om noen skulle gå galt.

hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du burde kjøpe det til han dersom han virkelig ønsker seg det. Da får han hoppe tandem, og jeg har ikke hørt om noe tandemhopp som har gått gale.... Forhør deg litt, og fortell dem at du er bekymret. Da får du sikkert vite litt om fallskjermhoppet og hva de gjør av sikkerhetstiltak for at alt skal gå bra. Har sett gamle damer hoppe tandem, så det går nok fint med din kjære og. Du skal se han blir så hektet at han fortsetter med det... :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis han ønsker seg fallskjermhopp syns jeg det er en super morgengave! Kreativt og noe han def kommer til å huske!! Og et sånt hopp er jo relativt dyrt, så det er jo type ting som ofte nedprioriteres. Perfekt gave :)

Skrevet

Har tenkt på det samme selv. Vet at det å hoppe i fallskjerm er noe han har kjempelyst til og vil bli mye mer glad for enn mansjettknapper eller klokke (som kanskje er veldig klassiske morgengaver til menn). Finnes en annen link her inne med masse bra forslag til morgengaver, hvis du trenger mer inspiriasjon...

Skrevet

Jeg synes det er en kjempegod ide. Jeg har lyst å prøve selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jeg enig i. Høres ut som en kjempeide! Lykke til!

Skrevet

takk, dere har overbevist meg nå!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...