AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 hvis dere gir bønner og linser til baby, kokker dere de eller skyller dere bare de som er ferdigkokt? Ser at de er lagret i salt og sukker lake, og mannen min sier at det er nok at de skylles med kaldt vann. men er jeg er i tvil. Anonymkode: ababb...e9e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Hvis de er ferdige, så bare skyller jeg de ja Anonymkode: 2efb7...a8d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis dere gir bønner og linser til baby, kokker dere de eller skyller dere bare de som er ferdigkokt? Ser at de er lagret i salt og sukker lake, og mannen min sier at det er nok at de skylles med kaldt vann. men er jeg er i tvil. Anonymkode: ababb...e9e Du kjøper bare linser/bønner som er lagret i egen lake (uten salt og sukker) neste gang og så skyller du dem. Husk å gi baby lite nok til å ikke fremkalle magetrøbbel. Husk også at dersom du koker egne bønner skal kokevannet helles av og bønnene skylles etter koking. Anonymkode: 5a716...937
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjøper bare linser/bønner som er lagret i egen lake (uten salt og sukker) neste gang og så skyller du dem. Husk å gi baby lite nok til å ikke fremkalle magetrøbbel. Husk også at dersom du koker egne bønner skal kokevannet helles av og bønnene skylles etter koking. Anonymkode: 5a716...937 fant ikke noe ferdigkokte som ikke er lagret i sukker og salt lake. hvor kjøper du de? Anonymkode: ababb...e9e
Antoinette Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: fant ikke noe ferdigkokte som ikke er lagret i sukker og salt lake. hvor kjøper du de? Anonymkode: ababb...e9e Asiatiske butikker vel.... ville vært forsiktig med bønner og linser til baby pga. mageproblemer. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, Antoinette skrev: Asiatiske butikker vel.... ville vært forsiktig med bønner og linser til baby pga. mageproblemer. helsesøster sa at jeg kunne gi linser og bønner til baby. Anonymkode: ababb...e9e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 13 hours ago, Antoinette said: Asiatiske butikker vel.... ville vært forsiktig med bønner og linser til baby pga. mageproblemer. Bønner er sterkt anbefalt. Anonymkode: 8b55e...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #8 Skrevet 1. mai 2019 Men du ts. Om du har så mye spørsmål om mat v til baby ville jeg lest meg opp på basisen på de store nettsidene. Evt be HS om hjelp. Anonymkode: 8b55e...c3a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #9 Skrevet 1. mai 2019 Gi nå ungen ordentlig mat! Anonymkode: 85a57...5ec
Boblerone Skrevet 1. mai 2019 #10 Skrevet 1. mai 2019 Ikke noe problem å gi bønner og linser til baby. Er anbefalt og veldig bra for alle. Hadde passet på å skylle skikkelig, men ikke mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #11 Skrevet 1. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du ts. Om du har så mye spørsmål om mat v til baby ville jeg lest meg opp på basisen på de store nettsidene. Evt be HS om hjelp. Anonymkode: 8b55e...c3a takk for rådet. visste ikke jeg kunne spørre hs om hjelp. Anonymkode: ababb...e9e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi nå ungen ordentlig mat! Anonymkode: 85a57...5ec 😂😂 Anonymkode: ababb...e9e 3
exictence Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 Jeg ville kjøpt tørkede linser og kokt dem opp selv. Røde tørkede linser skal kun kokes i 10, 12 min
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #14 Skrevet 1. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: takk for rådet. visste ikke jeg kunne spørre hs om hjelp. Anonymkode: ababb...e9e Hva er de ellers for ? Anonymkode: 8b55e...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå