AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Noen som handler på skinsecrets her? Jeg synes det er vanskelig å vite hvilke produkter som er bra for min huden, jeg er nybegynner i gamet. Har honningmaske, serum og toner fra nettsiden. Vurderer å kjøpe en sneglemaske, snegleessens og sheetmasker i tillegg. Lyst å prøve meg på 10-stegs rutinen for å se om det har noe for seg. Noen som har prøvd dette en stund og vil dele litt erfaringer? Det snakkes om plump og glød i annenhver setning føler, er det virkelig så bra? hilsen en liten skeptiker Anonymkode: 93c52...359
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Dærsken, nå må dere roe ned på svara her! Hvordan skal jeg rekke å svare alle 😁 Anonymkode: 93c52...359 2
Gjest Benzo Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Koreansk hudpleie er en stor jungel som det er lett å gå seg vill i. Selv var jeg veldig interessert i koreansk kosmetikk for en del år siden, men innså etterhvert at produktene hjalp meg fint lite i forhold til vestlige produkter. Det eneste jeg har tatt med meg fra prøvingen av koreansk hudpleie er solkrem, for er det noe koreanerne kan, så er det solkrem! Det var gøy å prøve ut produkter, og der var mye som var bra, men også mye dårlig. For det meste dårlige ting, dessverre. Vet om mange som trives med koreansk hudpleie og bruker det fortsatt, så det varierer nok fra person til person. Selv hadde jeg ingen effekt av sneglemasker og sneglekremer, og de fleste populære produktene traff meg aldri. Den 10 stegs rutinen er veldig overflødig, og man trenger virkelig ikke 10 produkter for at ansiktet skal se bra ut. Man trenger kanskje 3-4, men det er ikke alltid man trenger det heller. Alt etter hva man vil oppnå. Glød og plump i huden er bra det. Det som ikke er bra for huden er alkoholer, parfyme, silikon og diverse annet dritt man ikke vil ha på huden sin. Men igjen, 10 produkter er drøyt. Hvem har tid til å bruke 10 produkter både morgen og kveld? Vell, jeg hadde det visst en gang i tiden, og at jeg orket å bruke tid på det forstår jeg ikke. Verdt det var det iallefall ikke. Om du vil lære mer om koreansk hudpleie så er denne boken svært god å lese. Lærer mye mer av den enn av youtubevideoer og artikler på nettet. Og når du har boka, så kan du slå opp i den når det er noe du lurer på. Denne boken er også god. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte mine, men det var ikke fra nettsiden jeg har linket til. Tror jeg fikk kjøpt den siste i Norge, men den første bestilte jeg nok fra eBay eller Amazon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå