AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 eg har et problem med den venninne er fordi jeg har faktisk vært okay med han dro til henne alene, men vi var hos henne og måtte dra en og en halv dag før fordi hun lage drama og bråk, og da synes jeg at samboer burde å skjønne hvoror jeg ikke vil at han skal på overnatting besøk til henne eller henne til oss, hun gjorde en stor sak om at han var velkommen,men ikke jeg, okay da synes jeg ikke min forespørsmpl om det er urimelig. Jeg er helt okaymed at de tar en øl eller middag i sammen bare de to når hun er i Oslo, men ikke overnatting besøk verken hos meg eller ikke. Jeg har også sagt hun ikke er velkommen i vårt hjem, jeg synes ikke jeg er urimelig, men vær gang vi krangler så går han rett i om at jeg urimelig bl annet om dette og andre ting. Jeg er ikke vanskelig og urimelig ved at jeg setter grenser på hvordan mennesker for lov å behandle meg? Anonymkode: aa961...f7c 8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: eg har et problem med den venninne er fordi jeg har faktisk vært okay med han dro til henne alene, men vi var hos henne og måtte dra en og en halv dag før fordi hun lage drama og bråk, og da synes jeg at samboer burde å skjønne hvoror jeg ikke vil at han skal på overnatting besøk til henne eller henne til oss, hun gjorde en stor sak om at han var velkommen,men ikke jeg, okay da synes jeg ikke min forespørsmpl om det er urimelig. Jeg er helt okaymed at de tar en øl eller middag i sammen bare de to når hun er i Oslo, men ikke overnatting besøk verken hos meg eller ikke. Jeg har også sagt hun ikke er velkommen i vårt hjem, jeg synes ikke jeg er urimelig, men vær gang vi krangler så går han rett i om at jeg urimelig bl annet om dette og andre ting. Jeg er ikke vanskelig og urimelig ved at jeg setter grenser på hvordan mennesker for lov å behandle meg? Anonymkode: aa961...f7c Eller? Anonymkode: aa961...f7c
GinandTonic Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: eg har et problem med den venninne er fordi jeg har faktisk vært okay med han dro til henne alene, men vi var hos henne og måtte dra en og en halv dag før fordi hun lage drama og bråk, og da synes jeg at samboer burde å skjønne hvoror jeg ikke vil at han skal på overnatting besøk til henne eller henne til oss, hun gjorde en stor sak om at han var velkommen,men ikke jeg, okay da synes jeg ikke min forespørsmpl om det er urimelig. Jeg er helt okaymed at de tar en øl eller middag i sammen bare de to når hun er i Oslo, men ikke overnatting besøk verken hos meg eller ikke. Jeg har også sagt hun ikke er velkommen i vårt hjem, jeg synes ikke jeg er urimelig, men vær gang vi krangler så går han rett i om at jeg urimelig bl annet om dette og andre ting. Jeg er ikke vanskelig og urimelig ved at jeg setter grenser på hvordan mennesker for lov å behandle meg? Anonymkode: aa961...f7c enig med deg ts 10
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dump han Anonymkode: a605d...49f Fordi? Anonymkode: aa961...f7c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi? Anonymkode: aa961...f7c Fordi han ikke respekterer deg, og fordi han beskylder deg for å være urimelig. Anonymkode: a605d...49f 23
exictence Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 Helt greit at du setter foten ned for henne. Høres ikke ut som en koselig venninne. Men når du har imot det, hvorfor er det snakk om at din samboer skal det da? 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #8 Skrevet 30. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi han ikke respekterer deg, og fordi han beskylder deg for å være urimelig. Anonymkode: a605d...49f Takk, er et gjentagende problem dette, jeg har et problem med noen med god grunn, skulle jeg ønske at han kunnne respekter mine føleser og hva jeg ønsker, vi har vært sammen i 2. år,kun hatt problemmer med 2. Anonymkode: aa961...f7c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #9 Skrevet 30. april 2019 1 minutt siden, exictence skrev: Helt greit at du setter foten ned for henne. Høres ikke ut som en koselig venninne. Men når du har imot det, hvorfor er det snakk om at din samboer skal det da? Jeg vet ikke, han er merkelig om dette, jeg har spurt han flere ganger "kan du respektere mine føleser og ikke invitere den eller disse personene"? Han svarer "det kan jeg ikke svare på nå". Anonymkode: aa961...f7c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #10 Skrevet 30. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: vi var hos henne og måtte dra en og en halv dag før fordi hun lage drama og bråk, og da synes jeg at samboer burde å skjønne hvoror jeg ikke vil at han skal på overnatting besøk til henne eller henne til oss, hun gjorde en stor sak om at han var velkommen,men ikke jeg Vet du at hun har sagt det, eller har du den uttalelsen kun fra samboeren din om dette? Det skurrer veldig uansett, om det er 1) hun som har sagt at du ikke er velkommen eller om det er 2) han som har diktet opp at du ikke er velkommen. I begge tilfellene 1) og 2) er det en eller begge de som ønsker å være alene uten deg av en eller annen grunn. Og det er IKKE greit synes jeg. Anonymkode: a605d...49f 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #11 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du at hun har sagt det, eller har du den uttalelsen kun fra samboeren din om dette? Det skurrer veldig uansett, om det er 1) hun som har sagt at du ikke er velkommen eller om det er 2) han som har diktet opp at du ikke er velkommen. I begge tilfellene 1) og 2) er det en eller begge de som ønsker å være alene uten deg av en eller annen grunn. Og det er IKKE greit synes jeg. Anonymkode: a605d...49f Jeg har sett meldingene, hun har sagt eller retter skrevet det. Han har ikke vært der på besøk siden dette skjedde 9 mnd siden, men fortsetter å ta opp, og legger skylden på meg hva som skjedde. Jeg er ikke perfekt, men i dette tilfellet var det hennes skyld. Anonymkode: aa961...f7c 2
exictence Skrevet 30. april 2019 #12 Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, han er merkelig om dette, jeg har spurt han flere ganger "kan du respektere mine føleser og ikke invitere den eller disse personene"? Han svarer "det kan jeg ikke svare på nå". Anonymkode: aa961...f7c han synes kanskje det er vanskelig å la være å invitere noen? Men litt rart ja, når du har sterkt imot det. Men den turen dere skal på, da lar vel han være å overnatte hos denne "venninnen", da du ikke er velkommen?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #13 Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du at hun har sagt det, eller har du den uttalelsen kun fra samboeren din om dette? Det skurrer veldig uansett, om det er 1) hun som har sagt at du ikke er velkommen eller om det er 2) han som har diktet opp at du ikke er velkommen. I begge tilfellene 1) og 2) er det en eller begge de som ønsker å være alene uten deg av en eller annen grunn. Og det er IKKE greit synes jeg. Anonymkode: a605d...49f ganske lei når andre har oppført seg dårlig, (noen ganger har det selvsagt vært litt min feil, men ikke dettte tilfelle) Så oppfører han seg som den andre parten ikke har gjort noe galt og alt er min feil, og at jegg jar laget bråk når det har vært den andre parten startet, også satt jeg grenser. Anonymkode: aa961...f7c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #14 Skrevet 30. april 2019 1 minutt siden, exictence skrev: han synes kanskje det er vanskelig å la være å invitere noen? Men litt rart ja, når du har sterkt imot det. Men den turen dere skal på, da lar vel han være å overnatte hos denne "venninnen", da du ikke er velkommen? Han har ikke noe problem med det, jeg får inntrykk at det handler om kontroll, "du skal ikke bestemme" "du ikke bestemme over meg" Han har vært okay med å ikke overnatte der i 9 mnd, og vært helt enig, og plutselig tok det opp igår, noe jeg ikke likte tanke på at dette var den første diskusjonen på over 2 år! Jeg følte jeg ikke fikk lov å si hva jeg følte og mente, og det ble hørt på! Også et par timer etter en tur ute,så begynte han å snakke om det.. Vet ikke hvorfor men det plagte meg. Det er hun som velger å reise til Oslo uten å si fra både før og etter, jeg har ikke ansvar for at de ikke har kontakt og ikke møtes, det er hennes feil. Anonymkode: aa961...f7c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #15 Skrevet 30. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett meldingene, hun har sagt eller retter skrevet det. Han har ikke vært der på besøk siden dette skjedde 9 mnd siden, men fortsetter å ta opp, og legger skylden på meg hva som skjedde. Jeg er ikke perfekt, men i dette tilfellet var det hennes skyld. Anonymkode: aa961...f7c "sagt Anonymkode: aa961...f7c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #16 Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, exictence skrev: han synes kanskje det er vanskelig å la være å invitere noen? Men litt rart ja, når du har sterkt imot det. Men den turen dere skal på, da lar vel han være å overnatte hos denne "venninnen", da du ikke er velkommen? den ikke skulle ikke være der Anonymkode: aa961...f7c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #17 Skrevet 30. april 2019 Hun er en vanskelig person, hun er vanskelig på jobb, og har ingen venninner, alle hennes venner er menn fra Tinder. Anonymkode: aa961...f7c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #18 Skrevet 30. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun er en vanskelig person, hun er vanskelig på jobb, og har ingen venninner, alle hennes venner er menn fra Tinder. Anonymkode: aa961...f7c Oj! Hvordan (og når) ble hun kjent med din samboer? Menn fra Tinder... betyr det at hun har sex med vennene sine? Anonymkode: a605d...49f 3
solmåneogstjerner Skrevet 30. april 2019 #19 Skrevet 30. april 2019 Jeg ville snakket med kjæresten og satt et ultimatum: kutt ut med dette, gi meg ordentlige svar eller så går jeg. Jeg er fullt for vennskap og frihet, men dette høres ikke bra ut 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #20 Skrevet 30. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj! Hvordan (og når) ble hun kjent med din samboer? Menn fra Tinder... betyr det at hun har sex med vennene sine? Anonymkode: a605d...49f de jobber i samme yrke og har blitt kjent for 12 år siden i forksjellige konferanser, og hold kontakten, noen år siden flyttet hun til Norge, byttet jobb pfte pga konflikter på jobb. Anonymkode: aa961...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå