Gå til innhold

Samleie i 3-5 minutter?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig riktig at ett gjennomsnittlig samleie varer 3-5 minutter? Jeg har opplevd svært sjeldent ett samleie som varer så kort tid. I og med at det er gjennomsnittlig også så vil det jo være mange samleier som varer mindre enn 3 minutter? 

Anonymkode: a5727...3a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres tragisk ut med bare 5 minutter. Noe mindre enn 20-30 minutter er en skuffelse, men om det er lenge siden sist kan jeg komme noe før. Målet er jo at fruen skal komme minst 2-3 ganger før meg... om hun vil. Det virker som om de påfølgende orgasmene er sterkere enn den første (uten at jeg vet det for sikkert).

Anonymkode: 32817...7f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samleie er nok regnet som penis i vagina. Jukking i 20 minutter hadde jeg ikke taklet 😅 Men med alt rundt som følger med, forspill, oralsex, kosing og massasje, varer det nok rundt 30 minutter  👌

Anonymkode: bdf6b...fde

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe fasit på det. Lørdag kveld hadde vi sex i over en time, sånn for å kose oss ekstra. Hun sprutet og kom sikkert 15-20 ganger. I går kveld ble det en kjapp en på, ja hvem vet kanskje 7-8 minutter. Begge typene kan være topp.

Anonymkode: 8b619...a3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samleie er nok regnet som penis i vagina. Jukking i 20 minutter hadde jeg ikke taklet 😅 Men med alt rundt som følger med, forspill, oralsex, kosing og massasje, varer det nok rundt 30 minutter  👌

Anonymkode: bdf6b...fde

Enig. 20 min med inn/ut sex gir ikke damer noen ting. Fingring/runking, slikking/suging, kos og samleie bør ikke vare over 20-30 min til sammen. Har man god tid kan man gjøre det flere ganger. Hva er poenget med å ha penis i vagina i 20-30 minutter?

Anonymkode: 7de43...dc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 20 min med inn/ut sex gir ikke damer noen ting. Fingring/runking, slikking/suging, kos og samleie bør ikke vare over 20-30 min til sammen. Har man god tid kan man gjøre det flere ganger. Hva er poenget med å ha penis i vagina i 20-30 minutter?

En kan fint ha penis i vagina og gjøre mye av alt annet. Jeg jukker sjeldent, mer det at hun vogger. Da styrer hun dybden på samleiet. Jeg selv liker hele henne og 20 - 30 minutter går fort når en har det godt. Selv kommer jeg når jeg vil, den mentale knappen skrur jeg på når hun er fornøyd. 

Anonymkode: bc9ee...6b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å ha penis i vagina i 20-30 minutter?

At det er deilig, pluss kuken må ha "tenkepause" før den står igjen, så da er det greit å få litt mengde sex ut av det.

Anonymkode: 4c3f1...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...