AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Er det virkelig riktig at ett gjennomsnittlig samleie varer 3-5 minutter? Jeg har opplevd svært sjeldent ett samleie som varer så kort tid. I og med at det er gjennomsnittlig også så vil det jo være mange samleier som varer mindre enn 3 minutter? Anonymkode: a5727...3a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Høres tragisk ut med bare 5 minutter. Noe mindre enn 20-30 minutter er en skuffelse, men om det er lenge siden sist kan jeg komme noe før. Målet er jo at fruen skal komme minst 2-3 ganger før meg... om hun vil. Det virker som om de påfølgende orgasmene er sterkere enn den første (uten at jeg vet det for sikkert). Anonymkode: 32817...7f0 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 Samleie er nok regnet som penis i vagina. Jukking i 20 minutter hadde jeg ikke taklet 😅 Men med alt rundt som følger med, forspill, oralsex, kosing og massasje, varer det nok rundt 30 minutter 👌 Anonymkode: bdf6b...fde 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 Har ikke noe fasit på det. Lørdag kveld hadde vi sex i over en time, sånn for å kose oss ekstra. Hun sprutet og kom sikkert 15-20 ganger. I går kveld ble det en kjapp en på, ja hvem vet kanskje 7-8 minutter. Begge typene kan være topp. Anonymkode: 8b619...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samleie er nok regnet som penis i vagina. Jukking i 20 minutter hadde jeg ikke taklet 😅 Men med alt rundt som følger med, forspill, oralsex, kosing og massasje, varer det nok rundt 30 minutter 👌 Anonymkode: bdf6b...fde Enig. 20 min med inn/ut sex gir ikke damer noen ting. Fingring/runking, slikking/suging, kos og samleie bør ikke vare over 20-30 min til sammen. Har man god tid kan man gjøre det flere ganger. Hva er poenget med å ha penis i vagina i 20-30 minutter? Anonymkode: 7de43...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. 20 min med inn/ut sex gir ikke damer noen ting. Fingring/runking, slikking/suging, kos og samleie bør ikke vare over 20-30 min til sammen. Har man god tid kan man gjøre det flere ganger. Hva er poenget med å ha penis i vagina i 20-30 minutter? Anonymkode: 7de43...dc3 En kan fint ha penis i vagina og gjøre mye av alt annet. Jeg jukker sjeldent, mer det at hun vogger. Da styrer hun dybden på samleiet. Jeg selv liker hele henne og 20 - 30 minutter går fort når en har det godt. Selv kommer jeg når jeg vil, den mentale knappen skrur jeg på når hun er fornøyd. Anonymkode: bc9ee...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å ha penis i vagina i 20-30 minutter? Anonymkode: 7de43...dc3 At det er deilig, pluss kuken må ha "tenkepause" før den står igjen, så da er det greit å få litt mengde sex ut av det. Anonymkode: 4c3f1...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå