Gå til innhold

Hvor ofte snakker dere/partneren deres med moren din/sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte prater dere i løpet av en uke ? Min samboer prater med moren sin på tlf 4-5 ganger i løpet av en dag, noe jeg synes er veldig mye. 

Hvor ofte snakker dere med deres mor?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, ja det var da voldsomt 😳

Et par ganger i uka kanskje? Jeg prater med min mor i telefonen ihvertfall én gang i uka, også skriver vi litt på messenger. Samboeren min snakker med sin mor i tlf ca én gang i uka han også, kanskje litt sjeldnere. 

Anonymkode: 61244...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Oi jøss 😅 det ville jeg kanskje følt var litt mye. Tipper jeg prater med mamma 2-3 ganger i uken, pluss sender litt holder av ungene osv. Mannen prater sjelden med sin mor, bare hvis det er noe spesielt. Tror jeg prater oftere med moren hans enn hva han selv gjør. Men han også sender henne bilder av og til 

Anonymkode: c8c39...8db

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi jøss 😅 det ville jeg kanskje følt var litt mye. Tipper jeg prater med mamma 2-3 ganger i uken, pluss sender litt holder av ungene osv. Mannen prater sjelden med sin mor, bare hvis det er noe spesielt. Tror jeg prater oftere med moren hans enn hva han selv gjør. Men han også sender henne bilder av og til 

*bilder, ikke holder 

Skrevet

Mannen min snakker stort sett med moren sin hver dag, tror jeg. Jeg snakker med min en gang eller to i uka. Jeg syns det er koselig at mannen har et godt og tett forhold til moren sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi shit det var mye TS 😅😅  min ringer moren sin ca 1 gang i uka kanskje? Hun bor på andre siden av landet

Anonymkode: 17d7e...8c8

Skrevet

Eksen min snakket med familien sin ca 1 gang i måned - noe som er ganske lite, synes jeg. Selv snakker jeg med mine foreldre ca 1-2 ganger i uken. Lite telefon, mest ansikt til ansikt.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen snakket også med familien sin daglig, jeg snakker med min ukentlig.

Anonymkode: 97ac9...7db

Skrevet

Nesten daglig. Mannen snakker derimot med moren sin så sjelden som mulig, tror ikke det er en gang i måneden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror samboeren snakker med moren sin daglig. I alle fall 4-5 ganger i uken. Han besøker henne også, eller har middag sammen med henne, 2-3 ganger i måneden. Jeg derimot har ikke snakket med min mor på minst et år, har ikke sett henne på snart 3.

Anonymkode: 43a59...e3e

Skrevet

Takk for svar. Har blitt litt irriterende så har tatt det opp med de (føler han bør være litt mer selvstendig og klare seg uten mammaen sine meninger på hvilke klesplagg han skal kjøpe, hva VI skal ha til middag osv). - har kun fått beskjed av de at det er heeelt normalt at man har et så godt forhold til moren sin. Men ser nå at kanskje ikke det er tilfelle😂

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten treffer moren sin flere ganger ukentlig, er gjerne innom på middag et par ganger i uka. Jeg snakker med min mor omtrent en gang i uka på telefon, i tillegg til at vi fort kan sende meldinger en gang eller to. Jeg bor et stykke unna mine foreldre, han bor i samme by. Jeg for min del verdsetter at han har et nært forhold til familien.

Anonymkode: 19d73...462

Skrevet
47 minutter siden, henriette_ skrev:

Takk for svar. Har blitt litt irriterende så har tatt det opp med de (føler han bør være litt mer selvstendig og klare seg uten mammaen sine meninger på hvilke klesplagg han skal kjøpe, hva VI skal ha til middag osv). - har kun fått beskjed av de at det er heeelt normalt at man har et så godt forhold til moren sin. Men ser nå at kanskje ikke det er tilfelle😂

For noen familier er det helt vanlig. Og det er bra. For andre er det for mye. Noen trenger ikke prate sammen så ofte. Det er også greit. Jeg ville dog ikke blandet meg inn i hvor mye de prater sammen, så lenge du ikke blir overstyrt av mora hans sine meninger. La dem kose seg med et godt forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakker nesten aldri med mødrene våre, hvorfor skulle vi gjort det?

Anonymkode: f4d84...a9d

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver uke på meg, mest skriving på messenger. Mannen ringes nesten daglig med sin mor.

Anonymkode: a3ce7...da3

Skrevet

Jeg skriver med mamma på messenger og snap hver dag, ringes kanskje annenhver dag. Samboer prater med sin mamma kun når de facetimes for at svigermor skal prate med barnebarnet sitt, 2-3 ganger i uken (hun bor langt unna). Utenom den kontakten ringes de kanskje 1-2 ganger i mnd.

Skrevet
3 timer siden, Kontorotta skrev:

For noen familier er det helt vanlig. Og det er bra. For andre er det for mye. Noen trenger ikke prate sammen så ofte. Det er også greit. Jeg ville dog ikke blandet meg inn i hvor mye de prater sammen, så lenge du ikke blir overstyrt av mora hans sine meninger. La dem kose seg med et godt forhold.

går veldig utover meg og familien da hun er svært manipulerende dessverre. Derfor jeg skriver her, for å se at det faktisk ikke er normalt sånn generelt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mammaen min er død. Samboer prater ofte med sine foreldre. Han synes selv moren ringer ofte😂

Anonymkode: f570f...265

AnonymBruker
Skrevet

Mannen snakker med moren flere ganger daglig. Jeg snakker også med hand mor flere ganger daglig.

Anonymkode: bc0c4...b55

Skrevet

Jeg prater med min mor ca 1-2 ganger i uka på telefonen, og litt på SMS. Mistenker samboer prater med sin mor rundt 1 gang i måneden. Skulle ønske han var flinkere til å pleie kontakten med henne, da det betyr mye for henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...