Gjest synseren Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Jeg å samboeren har vært å kjøpt oss "utesalong". Det ligner på kurvmøbler, men er i plast og derfor vedlikeholdsfritt. Det hører hvite puter til salongen, som består av sofa, to stoler og et bord med glassplate. Jeg kjøpte to limgrønne puter til. Det er så koselig å sitte ute nå. I dag hvor det har vært nydelig vær,har jeg sittet ute hele dagen i den nye utesalongen vår. Skal prøve å tilbringe så mye tid som mulig ute i sommerhalvåret. Det jeg vil frem til, er at vi nordboere tilbringer alt for mye tid inne. Derfor er det lurt å lage et koselig utemiljø. som kan benyttes når været tillater det.
Gjest synseren Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 Har også kjøpt lykter som kan varme oss en sommerkveld, eller iallefall skremme myggen vekk... Krydderplante hjørne har jeg også lagd. Av planter har jeg bare plantet løker og vårlyng, litt tidlig å kjøpe inn mer sommervennlige sorter nå. Fargerikt service har vi også kjøpt, kun til utebruk. Viktig å lage seg en utestue om sommeren, som alle kan trives med.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Vi har til og med grillet middag ute på terrassen etter snøen har kommet også vi! Det er gøy, en mellomting mellom hyggelig sommergrilling og "skitur i skogen"-følelse... Anbefales. Klær har vi jo nok av...
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #5 Skrevet 23. april 2005 Så bra at du er fornøyd med de nye utemøblene dine! Mitt intrykk er at nordmenn er veldig flinke til å leve ute når det endelig er vær for det.
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #6 Skrevet 23. april 2005 Gratulerer med nye utemøbler. Håper dere får mange hyggelige stunder på uteplassen deres i sommer .
smile Skrevet 23. april 2005 #7 Skrevet 23. april 2005 Fornuftig! Vi sitter altfor mye inne...som jeg gjør nå!
Gjest Tre Skrevet 13. juni 2005 #8 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er på utkikk etter akkurat dette! Litt romantiske kurvmøbler, men gjerne i plast. Kan du si litt om hvor du fant dem??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå