Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen som vet om skoler utenom uio som tilbyr dette? har kontaktet de flere ganger men ennå ikke fått tilbakemelding. jeg har ex.phil, ex.fac og gr.fag + emner(til sammen 120 sp) ved hf-fakultet ved uib.har også 20 sp fra nord-universitetet(mer samf.fag og juss).

+noe mer, men altså ingen grad. noen som har erfaring med frie grader?

Anonymkode: b25e8...e4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring, men vet man kan få innlemmet tidligere utdanning i bachelor man tar ved NTNU. Andreåret kan man fylle med emner som ikke nødvendigvis er av samme type man tar bachelor i. Siste året er ex.phil, et valgfritt emne (perspektivemne), metode og skriving av oppgaven. Da kan du iaf si at du har bachelor "i noe." Jeg vil tro mange arbeidsgivere tenker at en fri bachelor kan være for vag. Eller at man er en halvstudert røver uten retning. 

Anonymkode: dca91...335

AnonymBruker
Skrevet

jeg er min egen sjef så bekymrer meg ikke ang arbeidsgivere. men er sur på meg selv; har 170 sp men er ikke nærme noen grad. kun for min egen del at jeg kunne tenkt meg en bachelor

Anonymkode: b25e8...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Søk på fri bachelorgrad og de ulike universitetetene. Det er visse kriterier for å få vitnemål på fri bachelor, ser jeg, bl.a at x antall stp må være tatt ved deres institusjon. 

Anonymkode: dca91...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...