Gå til innhold

Hvordan skjule oppblåst mage i jeans med høy midje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser litt ekstra fint ut å putte overdeler ned i underdelen med høy midje, men jeg sliter med mye oppblåst mage og synes da det blir alt for synlig. Er det noen triks for å skjule evt oppblåst mage? 

Jeg har tenkt på evt hold-in, men magen min blir så hard når den blåser opp at jeg tror det ville blitt veldig ukomfortabelt. 

Her er hvordan feks et skjørt ser ut på meg med oppblåst mage: bilde

Anonymkode: c4696...644

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beste tipset er vel å finne ut hvilken mat som gjør deg oppblåst, og kutte ned på den? 

Anonymkode: fa345...2e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Beste tipset er vel å finne ut hvilken mat som gjør deg oppblåst, og kutte ned på den? 

Anonymkode: fa345...2e7

Holder på, men synes det er veldig vanskelig. Virker som om jeg blir oppblåst av nesten alt 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig oppblåst av å sitte mye i ro. Har en jobb hvor jeg er på beina hele dagen. Men med engang vi har møter en halv dag er jeg oppblåst.. 

Anonymkode: 40bc3...4e5

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir veldig oppblåst av å sitte mye i ro. Har en jobb hvor jeg er på beina hele dagen. Men med engang vi har møter en halv dag er jeg oppblåst.. 

Anonymkode: 40bc3...4e5

Kanskje dette kan være en del av løsningen for meg. Jeg sitter mye i ro om dagen bortsett fra trening ca 3 ganger i uken. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...