Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Noen som har slik paviljong som selges på f.eks Plantasjen, Living og Bohus? Har sett på noen i aluminium med tak, omtrent som den til 2490,- på denne siden. Er den krafig nok til å tåle vind, og tåler stofftaket å stå ute hele sommeren? (tenker på regn, vind og bleking i solen) Vi har parasoll nå, men syntes den skjermer for lite.
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Nå har ikke vi en slik selv, men jeg kjenner noen som her en slik. Den står ute hele sommerhalvåret og jeg har aldri sett at de har hatt noe problem med den i forhold til det været vi har her. Nå bor vi en plass som ikke er spesielt utsatt for mye vind. Det virker på meg som fargen på stoffet holder seg bra. Noe falming må du nok gjøre regning med men ikke mye.
Gjest Lea Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 Hvis du skrur den godt fast i terrassen, så bør den holde seg der.
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Har vært og tittet litt rundt i dag, de finnes jo i alle prisklasser. Jeg vil ha en som er fin, ikke for ruvende og som ikke må oljebehandles tre ganger i året (som de dyre jeg så på i treverk). Tror jeg må ha meg en slik som i linken jeg, den går det an å kjøpe reservedeler til, nytt tak f.eks. Takk for svar folkens. Nå gjenstår det bare å bestemme seg for om vi skal ha grått, blått eller grønt tak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå