Gå til innhold

Lønner det seg å ta bilservicen i Sverige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mellom 3 og 6000 koster det for service på min Bmw 1 serie her i Norge. Hva er deres erfaring med å ta servicen i Sverige? Er det mye og spare og hva med kvalitet?

Anonymkode: d5072...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk prisoverslag i Norge/Møller på stor-service, bytte bremser x4 med nye skiver og klosser, feilsøk (og retting) pris: 25k

I Sverige/VW-verksted; betalte 14k. Da inkludert bytte av en styrestag. Dog volkswagen golf, men prisen var såpass hyggelig selv etter å ha svingt innom tollen at det er noe jeg gjør igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var i Sverige for storservice på Mercedes a klasse . Bertel o Steen i Oslo skulle ha 11 000, betalte 7000 i Sverige . 

Anonymkode: a31c5...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klart det lønner seg. Og om du skal til Polen eller Tyskland likevel...book en service! Vi kjørte vår gamle Toyota til Stettin og mens vi drakk oss uvettige på en ordinær ukedag, ble den gamle sliteren grunnoverhalt. 15000 kr for en bil der så mange slitedeler ble byttet at det fylte to A4 sider. Nye sommerdekk fikk vi også. :)

Anonymkode: d13e0...8f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sjekket priser både i Norge (Halden) og Sverige (Strømstad) flere ganger, og det norske verkstedet har faktisk vært billigst hver gang. Det har dreid seg om vanlig service, bytte av bremseklosser og glødeplugger. Jeg bruker ikke merkeverksted, så kanskje det er mer å spare der. Det er i alle fall lurt å sjekke først, og ikke automatisk anta at det alltid er billigere i Sverige.

Anonymkode: 4fed6...305

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...