Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest borghild
Skrevet

er Eva ute av idol! Takk og pris! En skrikhals spør du meg! Så nå feirer jeg med smirnoff ice nam nam.

Innlegget er endret i henhold til våre regler.

Newt-moderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken. Jeg synes at Eva har en spennende stemme. Jorun derimot :hoho:

Skrevet
Smaken er som baken. Jeg synes at Eva har en spennende stemme. Jorun

Må få signere den der, Trille!

Skrevet

Jeg syns Ali er den eneste som virkelig imponerer. Får tårer i øynene hver gang han åpner munnen. Han synger bare nydelig. Lille gutten.... Han blir nok en stor artist.

Skrevet

Tror ikke det er siste gangen vi hører fra Eva. Hun er vel den som har vært mest musiker av de 12 finalistene. Kanskje ikke så mye pop-idol.

Skrevet

Ja, nå er hun endelig ute.

Skrevet

Huff, kom to ganger.

Skrevet

Eva er verken falsk, overlegen eller kvalm. Hun er en flott jente med en spennende stemme, og en særegen stil. Jeg syns det er flott at hun tør å skille seg ut og velge utradisjonelt.

Både Jorunn og Ali var dårlig i kveld, og jeg syns ikke noen av dem fortjente å gå videre. Ali har kun kommet så langt pga alle fjortisene som stemmer med høna. Erik var rett og slett kjedelig i kveld.

Skrevet

Hvem av de som er igjen nå fortjener å vinne da? Synes det har vært en skikkelig dårlig runde i år. Eva var liksom siste håpet! For ho begynte jo virkelig å komme seg nå på slutten..Synes verken Jorun eller Ali fortjener seier. Men uansett hvem som vinner nå så blir det vel en flopp uansett. Går vel samme veien som det gikk med Kjartan.

Skrevet

Eva var den beste! Selv om hun bare har valgt rolige sanger som sikkert er noe av grunnen til at hun gikk ut. Og etter hun ble kalt isdronning har hun virkelig tatt seg sammen og strålt, så overlegen kan du ikke kalle henne nå i alle fall. Nei, det var mange som skulle gått ut før henne. Håper å høre mer fra henne.

Gjest LoisLane
Skrevet
Ali har kun kommet så langt pga alle fjortisene som stemmer med høna.

Og da stemmer de på Ali? Akkurat utseendet er vel neppe grunnen til at han har kommet så langt.

Christian derimot...

Kan gå med på at Eva sang bra, men hun var ikke lett å få sympati for.

Skrevet

Og da stemmer de på Ali? Akkurat utseendet er vel neppe grunnen til at han har kommet så langt.

Christian derimot...

Enig her: tror ikke Ali får masse kred for utseendet sitt. At Christian er med fortsatt bare beviser at Idol ikke er en sangkonkurranse, men en idol-konkurranse.

Ali har jo en noe egenartet stemme. Men jeg syns han var mer "show" i går enn hva vi har sett tidligere iallfall..og det er jo bra, for jeg har kjedet meg mer enn en halv tanke når jeg har sett han synge i det siste.

Men jeg likte Eva, likte det at hun gjorde alle sangene til sine egne, og ikke bare kopierte den versjonen som allerede finnes. Men noe av problemet var vel at hun ikke er dommerfavoritt. Syns i grunnen Ali og Jorunn får masse ros samme hvordan de synger jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Christian er jo bare fæl, skikkelig "tørr" i trynet. Fatter ikke at visse kan synes han har et tiltalende utseende. Maken til kjedelig trynefjøl skal en lete lenge etter. Og så det skjeve gliset da.. Nei phøy.

Skrevet

Syns Jorunn er superflink jeg! Hun har en litt spesiell stemme, ikke den vanlige stemmen som alle sangere har som feks Eva.. Hun var flink, ingen tvil om det.. Men det var bare ikke noe spesiellt med henne!

Syns ikke Jorunn sang så bra i går nei, men hvem gjør vel det med betennelse på stemmebåndet?

Skrevet

Jorun var ikke noe flink igår. Utifra prestasjon, skulle hun ha gått igår. Det var ikke noe spesielt bra med opptredenen hennes idet hele tatt. Synes også at hun valgte feil sang. Hun fikk ikke vist noe av stemmen sin med den.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er et eller annet med Eva jeg ikke liker, og det er ikke nødvendigvis stemmen.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg syns hun var flinkere enn både Christian & Erik.. :o

Hele stemmegivningen er jo feil uansett... De skulle heller stemt på de som skal UT..

Skrevet

Enig. Endelig gikk Eva ut. Hun har en fin stemme, men er ikke noen popstjerne. Hun burde satse på musikaler. Der hadde hun nok gjort det veldig godt. Alle kan ha dårlige dager. Men det betyr jo ikke at de burde ryke ut. Det skjedde jo heller ikke i fjor. Ali er heller ikke noen popstjerne, han burde satse på hip hop eller lignende. Nå håper jeg at Jorun, Tone eller Christian vinner.

Gjest skindeep
Skrevet
Enig. Endelig gikk Eva ut. Hun har en fin stemme, men er ikke noen popstjerne. Hun burde satse på musikaler. Der hadde hun nok gjort det veldig godt.

Helt enig!

Skrevet

Likte også Eva veldig godt. Hun har bra stemme med særpreg, og så har hun utstråling.

Ali har fin stemme, men han er ikke flink til å synge, slik jeg ser det. Dvs stemmen hans har en behagelig lyd, men han eier ikke teknikk (famler med tonene mange ganger) og har heller ikke noe særlig register å spille på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...