AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Jeg skjønner ikke hvorfor folk reagerer sånn på at medruss blir «utestengt» fra å være med på party. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3J1G7q/inviterer-ensom-russ-med-paa-rulling-ekskludering-er-et-problem Jeg mener. Her har jo russ gått inn med kanskje titusener av kroner for å kjøpe inn en russebuss og brukt mye tid og penger på å klargjøre denne. Og så skal de som føler seg utenfor som ikke har brukt ett øre på bussen forvente å være gratispassasjer på russebussen? Hva synes dere? Anonymkode: d29d2...f59
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Jeg synes det er ganske utrolig at du klarer å vri et positivt initiativ til noe negativt. Det er jo en grunn til at de ikke er med på en russebuss selv om de skulle ønsket det, og det dreier jo seg om at de står utenfor en gruppe. Det er jo dét de vil ta tak i. Anonymkode: ea2bd...687 10
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 Hørt om inkludering og eksludering? Skal man eksludere de som ikke har så mye penger å rutte med? Er jo en grunn til at ikke alle har busser. Anonymkode: 88e11...a83 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 Nå er det og noen som gjerne ville være med på buss, som og har nok penger, men de får ikke være med. Jeg er mor til en 17 åring, en veldig pen jente. Hun får tilbud om å rulle hele tiden, spesielt på gutte bussene. Men hun blir ikke med, for har hørt om tilfeller med jenter som har blitt kastet av, da de nekter å ha sex med noen av guttene på bussen. Og da kastet av midt på natta, et sted de ikke vet hvor er, eller de får lang vei hjem. Tror du hennes mindre pene venninner får det samme tilbudet, nei. For gutta skal bare ha de pene jentene å pule. Og ofte så er jente bussene sånn, at det er bare for de populære. Synes det disse jentene gjør er flott jeg. Anonymkode: d2373...0c9 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørt om inkludering og eksludering? Skal man eksludere de som ikke har så mye penger å rutte med? Er jo en grunn til at ikke alle har busser. Anonymkode: 88e11...a83 En del ungdommer begynner vel å planlegge allerede første året på videregående. Finner seg jobber ved siden av studiene, forsøker å selge forskjellige ting eller skaffe seg sponsor. Gidder man ikke å legge ned noe av dette arbeidet over en veldig lang periode, så tjener man selvfølgelig aldri nok penger til russebussen sin. Skal ungdommer som har jobbet og slitt i mange måneder (eller i årevis) virkelig la free-loaders få rulle helt gratis?!? Anonymkode: e2d80...04f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 Det er mange som gjerne vil bidra og være med på russbuss som aldri får anledningen, men blir ekskludert hele videregående. Det handler ikke om å ikke ville bidra, men rett og slett at man ofte ikke får lov å være med. Kommer ikke fra rette sted, har ikke det rette navnet eller de rette vennene, er ikke pen nok, er ikke kul nok. Anonymkode: 8f023...91c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå