Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg går på yasmin nå, men har humørsvingninger som kan ta livet av noen så og si Og hodepine så og si hver dag. Kan det lønne seg for meg å bytte til cerazette? Og er risikoen for blodpropp mye mindre med cerazette? Noen som vet? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg merket bedring på humøret med cerazette, men uansett dette er jo helt individuelt og det vet du ikke før du har prøvd. Noen av bivirkningene tatt fra felleskatalogen: Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme. Hud: Akne. Psykiske: Humørsvingninger, nedsatt libido. Urogenitale: Uregelmessige blødninger, amenoré. Øvrige: Hodepine, vektøkning, brystspenning. Så som du ser kan humøret bli verre av dette også. Blodpropp kan du få av disse også. Ingen stor fare, men det er jo de arvelige risikoene, overvekt, røyking, alder og slike ting som spiller inn som risikofaktorer som øker sjansen for blodpropp. Trener du og er i god form vil det forebygge da du vil ha et bedre blodtrykk og bedre helse. Også hva du putter i munn spiller inn. Det står om cerazette her i felleskatalogen.noogså. Bare søk på det i søkefeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå