Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Jeg er sikker på at jeg har vært våken i bortimot 30 timer nå, og jeg er fortsatt ikke trøtt i det hele tatt. Prøver jeg å legge meg, ligger jeg bare våken - hele natten. :-x Noen gode tips å gi meg så jeg kan få en normal søvn en gang?
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 skulle så gjerne ha gitt deg noen råd..har samme problem selv...men ikke noen tips.. min erfaring er etter en søvnløs periode, er kroppen så utslitt at det etterhvert blir lettere å sovne. lykke til og sov godt!
Gjest Diana Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Uff,dette høres slitsomt ut.... Eneste tipset jeg kan komme på er å prøve å ha faste "leggetider" og"stå-opp-tider". Og prøv også å ha som vane at soverommet bare er til å sove...Ikke jobbe osv... Håper du snart for sove! :-)
Gjest synseren Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Jeg står alltid opp igjen når jeg ikke får sove. Har hørt at det er lurt. For meg hjelper det å sitte å lese, etterhvert blir jeg så trøtt at jeg får sove. Kanskje du skal prøve Kammillete, har hørt at den skal være søvndyssende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå