AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Er usikker på om jeg kan ta et emne. Fristen for avmelding går ut i morgen. Hva skjer hvis jeg ikke kan ta det likevel men fortsatt er meldt opp? Vil det stå som en stryk på eksamen? Anonymkode: 6bdae...b7b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Litt uklart hva du mener med "kan ikke ta emnet". Hvis du ikke møter opp til eksamen når du fremdeles er oppmeldt, så bruker du et forsøk, og det vil stå "ikke møtt" eller noe sånt på studentweb. Du har da 2 muligheter igjen, før du eventuelt må søke om et fjerde og "siste" forsøk. Anonymkode: dfd61...aae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt uklart hva du mener med "kan ikke ta emnet". Hvis du ikke møter opp til eksamen når du fremdeles er oppmeldt, så bruker du et forsøk, og det vil stå "ikke møtt" eller noe sånt på studentweb. Du har da 2 muligheter igjen, før du eventuelt må søke om et fjerde og "siste" forsøk. Anonymkode: dfd61...aae Emnet er i juni. Det kan hende jeg får et jobbtilbud da,men vet ikke sikkert. Håper at det vil stå som ikke møtt ja,og ikke stryk. Anonymkode: 6bdae...b7b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 Det vil stå "ikke møtt", du stryker ikke. Anonymkode: f7af4...6fa
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Emnet er i juni. Det kan hende jeg får et jobbtilbud da,men vet ikke sikkert. Håper at det vil stå som ikke møtt ja,og ikke stryk. Anonymkode: 6bdae...b7b Hvorfor er stryk et problem? Det teller jo ingenting. Anonymkode: dfd61...aae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er stryk et problem? Det teller jo ingenting. Anonymkode: dfd61...aae Jo, man mister et eksamensforsøk Anonymkode: 3111f...0ad
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, man mister et eksamensforsøk Anonymkode: 3111f...0ad Du mister også et forsøk om du ikke møter opp... Anonymkode: dfd61...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå