Gå til innhold

Hva er problemet hans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Btoren min ble innlagt i går etter en sykkelulykke, men ble utskrevet i dag. Kjæresten min( vært sammen i snart ett år) har ikke spurt meg en eneste gang hvordan det går med han i løpet av dagen. Han vet ikke at han er utskrevet heller, for han virker ikke til å bry seg.

Jeg skiftet profilbilde på facebook, noe jeg aldri gjør. Bildet er et bilde jeg fikk mye positiv oppmerksomhet rundt. Jeg er ingen modell, men bildet ble bra og det er veldig mye bedre enn det gamle. Jeg sa jeg byttet, så han vet det. Han gidder ikke å gi like.

Prøver å ikke henge meg opp i det, men det er litt sårende. 

Anonymkode: 91eda...fb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Er du 14 eller 15 år?

Anonymkode: 6f387...1fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du egentlig? Er du 14 eller 15 år?

Det virket barnslig. Facebook...ja, vet. Det er jo ikke bare de to hendelsene over jeg kan nevne, men tilsvarende. Utrolig god kjæreste på det meste, men noen ganger føler jeg at han vil jekke meg ned eller at det er bevisst det å usynliggjøre meg litt. Jeg synes jo at det er rart å ikke like profilbildet til dama når det lyser mot deg. Men får bare gi blaffen i det.TS

Anonymkode: 91eda...fb2

AnonymBruker
Skrevet

Han er en god kjæreste. Men du der i mot er det stikk motsatte. For hans egen del: DUMP HAN!

Skrevet (endret)

Blir for smålig å henge seg opp i at man ikke får en like på et facebook bilde.

Tro det eller ei, men er ikke alle som er mye på sosiale medier. Selv gidder jeg ikke å gå inn å sjekke facebook eller insta, jeg liker så og si aldri noe. Men ingen av mine nære som bryr seg eller lager noe big deal ut av det. Er faktisk ikke alle som er like opphengt i sosiale medier.

Endret av Mumeod
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er en god kjæreste. Men du der i mot er det stikk motsatte. For hans egen del: DUMP HAN!

Hva er dette for en kommentar?

Anonymkode: 53f60...6d2

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du henger deg opp i «småting». Det kan vel en sterk svakhet hos oss alle kvinner tenker jeg! Er jo naturlig at han skal spørre hvordan broren din har det! Hvis det er slike ting konstant skjønner jeg at du starter å henge deg opp i småting, småting blir til et større problem når det hoper seg opp...man vil jo at partneren skal legge merke til seg og det som skjer rundt. 

Ikke hør på de over som sier at du er en dårlig kjæreste, jeg forstår deg godt! Tror nok alle de over også har hengt seg opp i noe før ☺️

Anonymkode: 7d0a2...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...