AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Hvor mye betydde bryllupsdagen for deg/dere? Var det så fantastisk som amerikanske filmer viser? Vi ble gift på tinghuset, ingen fest, min mann hadde vært gift før, kirkelig vielse,hatt stor fest, venner familie, kjenner jeg er litt misunnelig og knust jeg aldri fikk opplevd det 💔 det var min drøm, føler meg litt lurt egentlig. Anonymkode: 4ac35...7ff
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Samme omstendigheter for min del. Gift på Tinghuset, uten verken kjole eller fest. Det var på en måte bare praktisk, men samtidig ikke. Selv om rammene rundt var helt annerledes enn min første manns bryllup (den gangen dro de til Maldivene, denne gangen dro han tilbake på jobb ) var det en union vi bygget der og da som står fjellstøtt 15 år senere (i motsetning til det første ekteskapet som endte i bitter skilsmisse etter 7 år). Så jeg føler meg ikke lurt, ikke egentlig. Men nå er jeg ikke sånn veldig feiremenneske heller, er ikke så veldig glad i taler og oppstuss og sånt. Skulle av og til ønske at vi hadde gjort dagen litt mer viktig, men i det lange løp er det ikke noe særlig viktig for meg. Anonymkode: 6cacf...eb2 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 Er ikke så glad i fest og masse folk, men vi valgte å ha en feiring med de nærmeste. Leide er flott lokale og suite til oss selv på et hotell. Var vel ca 20 personer til sammen. Kjolen kjøpte jeg billig og foreldrene våre spanderte deler av feiringen på oss. Trodde egentlig ikke feiringen skulle bety så mye, men det gjorde den virkelig. Har så mange gode minner og fine bilder fra dagen ❤️ Anonymkode: fad45...379
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 Jeg er veldig fornøyd, men ønsket meg ikke stor fest. Ønsket heller ikke tinghus da, så vi dro alene til utlandet. Helt perfekt Anonymkode: d4c4f...93d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 For oss var det en fantastisk dag, som vi tenker på med glede i ettertid. Vi giftet oss i samme kirke som foreldrene våre (begges foreldre) giftet seg i, og hadde middag og fest på et nydelig lite lokalt hotell. Alt gikk etter planen og alle var i strålende humør. Alle våre nærmeste var der. Det var en nydelig feiring av kjærligheten❤️ Anonymkode: 3dcfa...538 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 Du føler deg lurt? Tenk på den stakkars mannen som har blitt lurt TO ganger. Anonymkode: 075bc...409
*nordby* Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 Det ble den beste dagen, fordi vi valgte hverandre. Hyggelig at vi hadde våre nære og kjære rundt oss, men det hadde vært like romantisk om det kun hadde vært oss to også. Hilsen lykkelig gift på det sjette året (er sammen på det trettende året).
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #8 Skrevet 30. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Du føler deg lurt? Tenk på den stakkars mannen som har blitt lurt TO ganger. Anonymkode: 075bc...409 Anonymkode: 444f8...16c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #9 Skrevet 30. april 2019 Vi giftet oss på rådhuset, og begge hadde bunad på. Vi hadde bare aller nærmeste familie, så vi var ca tjue stykker tilstede. Etter vielsen spiste vi enkel middag, og kvelden ble avsluttet med drinker på hotellet svigerforeldrene mine bodde for anledningen. Mannen og jeg gikk tidlig hjem (ca halv tolv). For oss var det helt magisk, og det har vært utrolig fint for oss i ettertiden å ha hatt den dagen sammen. Anonymkode: 347a8...54f
Vera Skrevet 30. april 2019 #10 Skrevet 30. april 2019 Jeg liker ikke oppmerksomhet, og kan ikke fordra store fester. Mannen er stikk motsatt😬 Så da ble det en mellomting. Litt over 30 personer, så intimt og fint! Giftet oss i en klosterkirke, hadde festen på klosteret, og alle gjestene ble spandert overnatting og frokost dagen etter. Helt magisk ❤️ På en måte er jeg glad han klarte å overtale meg til å feire med en sammenkomst sammen med de vi er glad i. På den andre siden ville jeg ha vært like fornøyd om det var jeg og han alene på tinghuset. Begge deler er for meg kjærlighet mellom to mennesker. Det er vi to som skal feire at vi gir hverandre ja til å leve sammen resten av vårt liv - jeg trenger ikke en haug med vitner for å si ham det. Hurra for kjærligheten! 1
Måneskinn Skrevet 4. mai 2019 #11 Skrevet 4. mai 2019 Jeg hadde kirkebryllup, hest og vogn fra kirken (eks-mannens ønske) og fin og god middag med familie og nære venner tilstede. Jeg er fortsatt snurt for at jeg ikke fikk smake på kransekaka, men hallo -litt småtteri må man gå glipp av været var strålende og alle var fornøyd. Skilsmisse ble det, men har gode minner fra dagen uansett begge var enige om hvordan vi ville ha det og vi var flinke til å lytte på hverandres ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå