Gjest Solstråle94 Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 (endret) Hei dere 😀 Jeg har et lite spørsmål angående det å bytte jobb/ sektor samt ta mer utdanning. Jeg er 24 år, og har fast jobb innenfor barn og barnehage. Nå merker jeg at jeg egentlig ikke har lyst til å jobbe med barn innenfor barnehage. Jeg har bachelor i spesialpedagogikk og har siden studier jobbet med i alder fra 2-6 år. Tingen er at jeg ønsker å bytte jobb og få jobb innenfor saksbehandling/kontor og administrasjon. Jeg vet ikke om hvordan man skal gå frem. Er det noen her inne for har byttet jobb til annen sektor? Jeg har ikke noe problem med å jobbe med barn, jeg er faktisk veldig glad i jobben min. Jeg tror bare jeg er litt utbrent av å jobbe 1:1 med barn, jeg ser etter nye muligheter egentlig. Jeg kan ikke se for meg å jobbe så tett på med barn, resten av livet om dere skjønner? Jeg har også tenkt tanken på å ta nettstudier som Høyskolen Kristiania eller NKI og ta noen kurs innenfor kontor og administrasjon. Er det noen her som har erfaring med nettstudier? Er redd man kaster bort masse penger på noe, som ikke vil betale seg senere. En stor takk til alle som har noe å bidra med! Endret 29. april 2019 av Solstråle94
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Kunne du tenke deg å ta en mastergrad? Som spesialpedagog vil du jobbe mer med kontor, eventuelt utredning, tester, observasjoner, osv. Da vil din erfaring fra barnehage også være til god nytte! Anonymkode: f32a1...036
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Kjenner ei med master i ped og hun har jobbet som saksbehandler, veileder og hatt ulike rådgiverstillinger gjennom årene. Les stillingsutlysninger du kunne tenkt deg, se hva de krever av kvalifikasjoner og se så etter hva du mangler. Anonymkode: 018d2...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå