Becka Skrevet 30. april 2019 #21 Del Skrevet 30. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen har lignende erfaring? Prøver å google og alt men lite info. Kanskje noen har erfaring selv? Kjørt bil i ca 20 år, yrkessjåfør. Plutselig klarte jeg ikke kjøre lenger på motorvei, høy fart, spesielt broer er forferdelig skummelt. Som om jeg må balansere på broen. Jeg blir et nervevrak. - tatt mr: fine bilder - testet for krystallsyken, er ikke det. - går til kiropraktor nå - er det stress? Har to småbarn, oppussing i hus. Sykmeldt for første gang i mitt liv. Kjenner du deg noe igjen? Anonymkode: a30c4...936 Ja, på vegne av min mor. Så kjenner jeg alt igjen. Testet for alt du skriver her. Og de finner ingenting galt. Det begynte med svimmelhet, og utviklet seg til angst. ( da det jo var skummelt å bli svimmel når hun kjørte. ) Det begynte med kortere strekninger hun turte kjøre, for over noen få år, stoppe helt. ( dessverre ) Jeg sier ikke at dette er deg, men det høres veldig likt ut. Stress og styr kan absolutt være årsaken bak. Ta tak i det nå, finn ut av det, og håper du ikke lar vær å kjøre pga dette. Men vit at du kan stoppe, slik at du ikke føler deg utsatt, eller til fare for deg selv eller andre. Men jeg tror virkelig dette sitter i hodet på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #22 Del Skrevet 1. mai 2019 Fant ut at dette var virus på balansenerven, etter omfattende undersøkelse. Anonymkode: a30c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #23 Del Skrevet 1. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Fant ut at dette var virus på balansenerven, etter omfattende undersøkelse. Anonymkode: a30c4...936 Er du TS? Anonymkode: 6a7d2...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #24 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg opplever også dette, høy fart på motorvei, tunneler og broer er skummelt. Har kjørt i 30 år, og vært den som har likt å kjøre, har alltid kost meg bak rattet. (ikke yrkessjåfør) men etter sykdom med plutselig usikker økonomisk fremtid + gikk på veggen et par år etter, så kom dette med kjøringa. Faktisk først så kom dette med å så i kø på f.eks matbutikken. Det gikk ikke lengre å stå i kø, panikkangst forstod jeg etter hvert. Men det gikk over og har ingen problem med å stå i kø nå. Men lite halvt år siden kom dette med bilkjøringa, høy fart / tunnel / broer. Jeg kjører på, "øver" ofte, "tøffer meg opp" i bilen, kjefter på meg selv å sier skjerp deg! på vei inn / i tunnelen, har på musikk med trøkk i, og dette hjelper meg. Men årsaken, helt klart angst mener jeg. Anonymkode: 6a7d2...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #25 Del Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du TS? Anonymkode: 6a7d2...4a4 Ja, det der er Ts. Samme anonymkode Anonymkode: 9516f...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #26 Del Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du TS? Anonymkode: 6a7d2...4a4 Ja det er meg. Anonymkode: a30c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #27 Del Skrevet 1. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja det er meg. Anonymkode: a30c4...936 Virus på balansenerven, ok, hvordan behandles dette? ... og skulle ikke dette da være merkbart ved å reise seg, gå ned trapper f.eks? Anonymkode: 6a7d2...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå