AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #21 Skrevet 26. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan det egentlig ha seg at enkelte mannfolk liker sånne kvinner, samtidig som veldig mange kvinner overhodet ikke tolererer overvektige mannfolk? Anonymkode: 7d64c...d54 Selv om ingen tørr innrømme det, så er det nok slik at fantasiene er mye bredere for menn enn for kvinner. Kvinner stopper ved BDSM greier. Anonymkode: e3e30...0cd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #22 Skrevet 26. desember 2022 Liker store damer, men livet hadde nok rett og slett vært enklere om jeg ikke hadde en sånn preferanse. Kan gjerne synes smålubne damer er flotte, men det er dessverre vanskelig å tenne på dem seksuelt over tid. Dette er jo ikke noe valg jeg tar selv: kroppen min tenner på det den gjør uten at jeg har så mye jeg skulle ha sagt. Anonymkode: edd97...49d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #23 Skrevet 26. desember 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert flere menn enn kvinner som har denne preferansen, men det er definitivt en greie at også noen kvinner har en greie for store overvektige menn. Anonymkode: edd97...49d En stor anonym spørreundersøkelse hadde vært interessant. Det er vel uvisst hvordan dette fordeler seg mellom kjønnene, men vil også tro at det er vanligere for menn å like store damer enn omvendt. Anonymkode: dbcfc...3c0
Elaine Marley Skrevet 26. desember 2022 #24 Skrevet 26. desember 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
ssbbwadmierlover44 Skrevet 25. august 2023 #25 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 14.21): Det er ikke sånn at du ubevisst er klar over at du ikke har sjangs på objektivt attraktive damer og da du spiller deg selv et puss ved å «tenne» på uattraktive damer? Anonymkode: caed9...a64 nope,større jo bedre alt med ei stor dame e sykt vakkert å tilltrekkende spør du meg,å jeg synes ikke det er en fetisje,det er min preferanse fra jeg var liten gutt 12 til 13 år,da jeg beskyttet den feiteste i jenta i klassen:) trudde jo det va noe galt med meg,men rundt 17 år brydde jeg meg ikke lengre hva folk trudde,så etter det har det bare vært store damer med kjøtt på beina:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå