Gå til innhold

Normalt at far stirrer på brystene til datter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor normalt er det for en far å stirre ned på datterens (rundt 15/16 år) bryster når man har en samtale sammen? 

Da jeg var yngre så opplevde jeg dette med faren min.. Og har tenkt på det i etterkant. Om vi hadde en samtale så kunne han se opp og ned på ansiktet mitt og så plutselig igjen "låse blikket fast" på brystene mine... Vet ikke om han kanskje ikke kunne noe for det..  Det virket som om han ble litt "borte" og som om det kanskje var vanskelig for han å fokusere på å ha øyekontakt tnskt med meg og snakke med meg. (jeg kledde meg helt normalt for en tenåring). 

Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 78d25...a41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh... nei... for en normal pappa så har ikke datteren bryster eller ubderliv på den måten. 

Anonymkode: 4f205...0a4

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

På ingen måte normalt.

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Så fryktelig ubehagelig og ekkelt og absolutt ikke greit! Dette er ikke og burde ikke være normalt. 

Skrevet
3 minutter siden, Moondance skrev:

Så fryktelig ubehagelig og ekkelt og absolutt ikke greit! Dette er ikke og burde ikke være normalt. 

Takk for svar:) 

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde dette med faren til venninna mi når jeg var på besøk hos dem når jeg var i tenårene... 😟

Anonymkode: c67de...e17

Skrevet

Jeg vil tro at det er ikke er normalt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde dette med faren til venninna mi når jeg var på besøk hos dem når jeg var i tenårene... 😟

Anonymkode: c67de...e17

Uff, så ubehagelig 😥

AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde faren min også og han er fucked up! Han kikka på puppene mine mens han beit negler og «låste blikket» ☹️ Jeg prøvde alltid å prate han bort fra det, liksom få oppmerksomheten hans bort men han var jo helt borte! 

Han var en ekling generelt, og har ingen kontakt med han i dag som voksen for han gjorde mye syke ting (verre enn å nistirre på puppene mine ja).

Anonymkode: 94092...f14

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde faren min også og han er fucked up! Han kikka på puppene mine mens han beit negler og «låste blikket» ☹️ Jeg prøvde alltid å prate han bort fra det, liksom få oppmerksomheten hans bort men han var jo helt borte! 

Han var en ekling generelt, og har ingen kontakt med han i dag som voksen for han gjorde mye syke ting (verre enn å nistirre på puppene mine ja).

Anonymkode: 94092...f14

Uff, det hørtes ikke noe bra ut. På en måte fint å høre at jeg ikke er den eneste, men forferdelig trist at du måtte gjennom noe sånt 😥 klem

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...