Nina69 Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Han er på tur med jobb, og da sliter jeg som bare det! Hvorfor skal d være sååå vanskelig?? Skulle ønske jeg bare kunne si "hadet bra, elsker deg masse, håper du får d fint i helgen", men så vel er d ikke altså. Istedetfor ble jeg så lei meg for at han skulle dra, at jeg ble sur på ham og kjeftet for alt og ingenting. Jeg sitter nå og lurer på hva han gjør, men jeg kjenner typen, han er snill og ærlig, og gjør ikke så mye av seg. Tror ikke damene snur seg heller, så hva frykter jeg? hvorfor er jeg så redd at noe skal gå galt? Jeg er jo så sjalu at jeg tenker på om han kikker på damer med stooore bryster :o , for d har jo ikke jeg! sliter nok litt med selvtilliten min der ja... Har noen opplevd noe av d samme, så gi meg gjerne tips hvordan jeg best kan takle dette på en fin måte. Klem fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Du må bare prøve å tenke på andre ting og finne ting å gjøre kanskje. Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, men har desverre ingen andre råd enn å prøve å tenke som du gjør. At han er snill og grei og at du stoler på han. Ikke tenk så destruktive tanker. Bruk heller helgen på deg selv å kos deg og slapp av
Cata Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Enig med Gjest. Finn på noe å gjøre. Når du holder deg i aktivitet så slipper ikke tankene så lett til. Les bøker, gå tur, få med en venninne og gå på kino eller kafe eller (fysj, og fysj) start med vårrengjøringa.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Det er slike som deg som er de flinkeste til å ødelegge et forhold de egentlig ikke vil ødelegge.
la_luz Skrevet 23. april 2005 #5 Skrevet 23. april 2005 JEg var sånn som det før. Jeg har klart å forandre på det. Du skal ikke tenkte på de andre damene der. Nekt deg selv det! begynner du å tenkte på det tving deg selv til å tenke på noe annet. Når du tenker på mannen din så tenker du på den snille du kjenner. Ikke noe negativt ... Det er ikke lov! Det funka for meg. Beskyldninger og sur damer som oss ( tidliger meg) fører tiil et dårlig forhold. Ingen vits å bekymre seg det han gjør/ ikke gjør for det er uahengig av dine bekymringer. Lykke til!
Trampe Skrevet 23. april 2005 #6 Skrevet 23. april 2005 Enig med Gjest. Finn på noe å gjøre. Når du holder deg i aktivitet så slipper ikke tankene så lett til. Les bøker' date=' gå tur, få med en venninne og gå på kino eller kafe eller (fysj, og fysj) start med vårrengjøringa. [/quote']
Gjest Tabby Skrevet 23. april 2005 #7 Skrevet 23. april 2005 Jeg var også litt sånn før. Da hadde jeg en jobb som stort sett var på kvelden, var alene med datteren min i tillegg og kom meg stort sett ikke ut på slike ting selv. Nå har jeg en helt annen type jobb, hvor vi gjør mye selv, uten partnere, som gjør at jeg forstår mer at han har jo ikke tid til å finne på noe med andre når han er på tur. I tillegg har vi snakket masse om dette, og har kommet frem til at det var min dårlige selvtillit som førte til så mye sure miner, kombinert med sjalusi. Ikke så mye sjalusi på han, som på at han faktisk kom seg ut av huset og kunne gjøre ting for seg selv. Jeg ville også det.
Nina69 Skrevet 24. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2005 Tusen takk alle. Han er kommet helskinnet hjem igjen, og d føles bedre. Klarte faktisk å komme meg ut på shopping igår, og d hjalp! Så får jeg prøve bedre neste gang å unngå å bli så sur for ingenting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå