AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Del Skrevet 29. april 2019 Når er det lønnsomt? Koster kr 899,_....er det for en person eller kan flere bruke det? Samme pris barn og voksne? Hvor ofte må du dra dit for å tjene inn kortet? Anonymkode: 9e10a...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 29. april 2019 #2 Del Skrevet 29. april 2019 Tusenfryd.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Del Skrevet 29. april 2019 Hvis du drar dit 3 ganger eller mer til ordinær pris så lønner det seg med sesongkort, men det er ofte tilbud på vanlige billetter også. Det er for en person og samme pris for barn og voksne. Med Maxi sesongkort får man noen rabatter i tillegg, og noen dager kan man ha med en eller flere venner gratis eller til redusert pris. Vi hadde Maxi sesongkort til sønnen vår i fjor og mini til meg og mannen. Mini er gyldig til 31. juli og kort tid etter det begynner de å selge sesongkort for året etter, så vi kjøpte Maxi for 2019 til oss da, som også gjalt resten av 2018. Alternativt kan man kjøpe Maxi til kun én og dra de dagene man kan ha med venner til redusert pris, hvis man ikke skal dit så mange ganger. (Vi foretrekker å ha sesongkort til alle så vi kan dra når vi vil, så benytter vi heller sjansen til å invitere med oss noen på de dagene det gjelder.) Anonymkode: dd32c...d4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #4 Del Skrevet 29. april 2019 Bor man relativt nærme syns jeg det er en grei pris. Som sagt så er det tjent inn på 3 ordinære besøk. Fordelen med sesongkort er at man kan ta flere korte dager og ikke stresser med å utnytte hele dagen siden man har kjøpt dyr billett. Anonymkode: b1a06...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Del Skrevet 29. april 2019 Følg med på kampanjer, jeg kjøpte kort for 2019 til minstemann og meg i fjor mot slutten av sesongen, da var det 50% på kort nr 2 og man kunne bruke det resten av sesongen 2018 . I tillegg er det som regel 25% rabatt rundt juletider, kjøpte kort til eldste da. Let’s Deal har også av og til rabatterte kort. Man får 20% på mat ++, gratis parkering og gratis/ rimelig inngang for venner (f.eks. 149 i inngang for 2 venner per kort i mai). Også gratis inngang i Sommarland i Bø (benyttet oss av det i fjor). For oss som bor i Oslo og liker å dra dit er det helt klart lønnsomt. Nå får man jo dag 2 billett for 149, så om man skal dra kun 2-3 ganger er det hipp som happ, regner man med rabattert kort holder det med 2 besøk før det lønner seg. Anonymkode: bb2df...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå