Gå til innhold

Benjamin Roberts-kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005
Skrevet

Hei, er det noen som kan hjelpe meg med noen linker til Benjamin Roberts-kjolen "Queen"? Finner den ikke..

Takk :bukke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2005
Skrevet
Hvis det er bilde du er ute etter' date=' så fant jeg dette: http://www.rubrikk.no/div/869/37224/

:-)

Takk! Jeg har sett det, men jeg skulle også ønske det fantes et bilde fra Benjamin Roberts sin kolleksjon.. :roll:

Skrevet

du finner ikke noe på hjemmesidene deres da? På brudeshop eller noe?

Gjest Anonymous
Skrevet

Deb holdt jeg på å kjøpe. Det var den første kjolen jeg lå søvnløs over... :roll:

Skrevet

Hmmm, fant ikke jeg heller...så ikke mye hjelp i meg gitt! Men ble litt nysgjerrig på hvorfor du leter jeg da...ikke i tvil om din kjole vel!??

:klem:

Gjest Brud2005
Skrevet
Deb holdt jeg på å kjøpe.  Det var den første kjolen jeg lå søvnløs over... :roll:

Sier du det? Jeg har sett på den litt i det siste.. den er så nydelig. .. Vil bare se bilder av den, skjønner du, for å bli sikker (helt sikker) i min sak..

God klem til H. :klem:

Skrevet

Vet ikke om det hjelper deg, men fant dette bildet også! :wink:

Gjest Brud2005
Skrevet

Tusen tusen takk, Toria og Ms Lilja. :)

Toria: er ikke usikker på kjolevalget mitt, men fikk plutselig øynene opp for denne og ville bare se litt nærmere på den, hvis du skjønner.. :roll: Greit å være helt helt helt sikker.

Post it: hva gjorde at du slo denne kjolen fra deg? Husker du det?

Takk for all hjelp!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det husker jeg vettu! For det første så var jeg ikke i tvil da jeg fikk på meg min nåværende kjole. Følte meg rett og slett som en prinsesse.

I tillegg likte jeg ikke kjolen så godt når jeg gikk. Fordi den er så stiv så løftet liksom hele skjørtet seg når jeg bevegde på bena. Så dette også på et bilde jeg fikk fra en jeg vurderte å kjøpe kjolen av.

Det er en veldig enkel og klassisk kjole, men den var ikke for meg likevel...

Skrevet

Men det var en virkelig nydelig kjole... :P litt etter min smak ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Toria: er ikke usikker på kjolevalget mitt, men fikk plutselig øynene opp for denne og ville bare se litt nærmere på den, hvis du skjønner.. :roll: Greit å være helt helt helt sikker.

Det er godt - men jeg er uansett den første til å forstå hva du mener og sikkert tenker, for jeg har jo vært der selv... :wink: Og personlig ser det jo ut til at jeg ender opp med nr. 2 - eller det som nå er blitt Kjolen! :-)

Skrevet

...og det over var altså meg...jeg skjønner det ikke, men av en eller annen grunn var jeg ikke logget inn! :oops: Pleier å gå automatisk det jo! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...