Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen som har tips til et bra vippeserum som ikker alt for dyrt? brukte iglow en peridode, funket supert, men har hørt at det ikke gir samme effekt på noen etter de fjernet en ingrediens? noen som har prøvd iglow i det siste? eller noen som har testet nutrilashes?

legger til at jeg har prøvd castor oil lenge, uten noe effekt.

Endret av Anonym_567
AnonymBruker
Skrevet

Vippeserumer 98%vaselin, 1%vann og 1%salt for konsistens.  Ikke la deg lure, kjøp heller falske vipper å sette på 

Anonymkode: e5525...0ca

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vippeserumer 98%vaselin, 1%vann og 1%salt for konsistens.  Ikke la deg lure, kjøp heller falske vipper å sette på 

Anonymkode: e5525...0ca

brukte iglow i 2017/2018, og var veldig fornøyd da, vippene mine ble veldig mye lengere enn de var da, så skjønner ikke hva du mener?

Skrevet

Bruker maybelinne sin og så synlig resultater etter 2 uker -synes det fungerer supert! Og stort pluss for at den er som mascara -altså at man ikke legger den som en eyeliner, men som mascara. Den både pleier vippene og hadde for meg synlig effekt på lengde. Er superfornøyd med den! (og den koster rundt 100 kr og varer lenge, er fortsatt på min første -og er inne i 3 mnd ifht bruk)

Skrevet

Noen her som har prøvd nanolash? 

Skrevet

Jeg har tidligere brukt iGlow, men det stemmer at de har endret ingrediensene og jeg har selv prøvd den nye og den funket ikke. Etter å ha lest litt rundt på nettet bestilte jeg Long4Lashes på eBay og er fornøyd hittil :) Fått lengre vipper på kort tid

AnonymBruker
Skrevet

Iglow hadde en ingrediens oppi produktet som ikke var oppgitt fra produsenten, og grunnen? Middelet var ulovlig. Det stoffet blir brukt i abortmedikamenter til dyr. Mattilsynet her i landet teset produkter og avslørte det. Skremmende! Så nå har de vel fjernet ingrediensen og voila produktet funker ikke veldig bra mer.

Anonymkode: d7083...f97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Kala skrev:

Noen her som har prøvd nanolash? 

Lurer jeg også på..? 😊

Tenkte å bestille men vil gjerne høre andres erfaringer først evt.

Anonymkode: b45bb...1c8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cessa74 skrev:

Bruker maybelinne sin og så synlig resultater etter 2 uker -synes det fungerer supert! Og stort pluss for at den er som mascara -altså at man ikke legger den som en eyeliner, men som mascara. Den både pleier vippene og hadde for meg synlig effekt på lengde. Er superfornøyd med den! (og den koster rundt 100 kr og varer lenge, er fortsatt på min første -og er inne i 3 mnd ifht bruk)

Har den noen skumle ingredienser slik som iglow hadde??

Anonymkode: 85a29...1df

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iglow hadde en ingrediens oppi produktet som ikke var oppgitt fra produsenten, og grunnen? Middelet var ulovlig. Det stoffet blir brukt i abortmedikamenter til dyr. Mattilsynet her i landet teset produkter og avslørte det. Skremmende! Så nå har de vel fjernet ingrediensen og voila produktet funker ikke veldig bra mer.

Da lurer jeg på hva slags ingredienser det er i de andre vippeserumene som fungerer.... 🙄 Jeg torte ikke ta sjansen etter jeg leste og hørte om endel som hadde fått problemer med øynene etter iglow. Spesielt ikke etter søsteren min fikk utslett over hele øyelokket hver gang hun tok på iglow. Snakket med en som hadde litt peil på hår en gang og hun påsto at det ikke finnes naturlige produkter som kan gi få vippene til å vokse. Noen som vet? 

AnonymBruker
Skrevet

Ame Pure sin funker ihvertfall ikke. De er også så useriøse at de sletter kommentarer når noen skriver at den ikke virker. Ei hadde sendt inn før/etter bilder som viste null effekt. Bildene ble sletta.

Anonymkode: 78551...b12

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ame Pure sin funker ihvertfall ikke. De er også så useriøse at de sletter kommentarer når noen skriver at den ikke virker. Ei hadde sendt inn før/etter bilder som viste null effekt. Bildene ble sletta.

Tror ikke det er noen andre vippeserum som virker, det var sikkert ikke bare iglow som brukte abortmiddelet før.. Går for lakserolje 

Skrevet
19 timer siden, Cessa74 skrev:

det må jeg teste. har set det i butikk, har bare tenkt at det sikkert ikke funker med tanke på prisen. men hvis du sier det funker på deg skal jeg gi det en sjangs, takk:-)

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

leste en kommentar fra en som jobber i iglow, sto noe om at det var så slite av dette middelet at det ikke hadde noe å si uansett. men de fjernet det alikevel, men at det ikke er det stoffet som gjør at vippene vokser. vet ikke hva jeg skal tro, men når de selv sier at det ikke er det middelet som gjør at vippene vokser må jeg jo nesten bare tro på det. har hørt om folk som ikke får noe effekt nå, men også om folk som ikke merker noe forskjell fra før de fjernet dette stoffet, og får like lange og fine vipper som før.

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde neulash for noen år siden. Har også prøvd stimulash. Funket ikke i det hele tatt på meg. Absolutt null effekt. Iglow var jeg derimot veldig fornøyd med. Det funket kjempebra! Men ja... jeg vet ikke hva de har fjernet eller ikke fjernet men den siste tuben ble jeg skuffet av.  Vippene mine er fortsatt ganske fine - men ikke like lange som da jeg brukte iglow tidligere.

Anonymkode: 0627c...4c9

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Anonym_567 skrev:

leste en kommentar fra en som jobber i iglow, sto noe om at det var så slite av dette middelet at det ikke hadde noe å si uansett. men de fjernet det alikevel, men at det ikke er det stoffet som gjør at vippene vokser. vet ikke hva jeg skal tro, men når de selv sier at det ikke er det middelet som gjør at vippene vokser må jeg jo nesten bare tro på det. har hørt om folk som ikke får noe effekt nå, men også om folk som ikke merker noe forskjell fra før de fjernet dette stoffet, og får like lange og fine vipper som før.

Det middelet hadde mye å si om du har lest om hva det gjør. Det er mange som har sluttet med iglow ser jeg, etter middelet var tatt ut, fordi de ikke opplever særlig effekt ifh tidligere. Om hun jobber i iglow sier hun selvfølgelig ikke at middelet har dårligere effeket enn før.. Salg og markedsføring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde neulash for noen år siden. Har også prøvd stimulash. Funket ikke i det hele tatt på meg. Absolutt null effekt. Iglow var jeg derimot veldig fornøyd med. Det funket kjempebra! Men ja... jeg vet ikke hva de har fjernet eller ikke fjernet men den siste tuben ble jeg skuffet av.  Vippene mine er fortsatt ganske fine - men ikke like lange som da jeg brukte iglow tidligere.

Anonymkode: 0627c...4c9

Jeg prøvde også neulash for noen år siden. Jeg hadde veldig god effekt, vippene ble kjempelange... Helt til nesten alle vippene falt av. Det serumet bruker jeg aldri igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Lashfood sin funket bra på meg hvertfall. Brukte den for øyebryn på både bryn og vipper. Ikke noe skumle ingredienser heller, som er viktig for meg. 

Anonymkode: 1e616...469

Gjest LaptopPute
Skrevet

Jeg liker Medik8 sin, men kun kjøpt den på salg da den er så dyr. Er kombinert bryn og vippeserum, men synes den kun fungerte på vippene mine.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Vippeserum - https://no.iherb.com/c/rapidlash Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag. 

Endret av rudra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...