ajarRun Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Jeg er litt som hun Whip my hair jenta, jeg har sett masse potter, og jeg likte ingen av dem, derfor vil jeg lage mine egne og bruke dem. Men hvor får jeg en sånn ovn til det? Kan jeg justere termostaten på stekovnen til å bli 1300 grader varm? Noen billige alternative?
Fru Uperfekt Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Hvor i landet bor du? Har et par kunstner venner som har.
ajarRun Skrevet 29. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2019 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Hvor i landet bor du? Har et par kunstner venner som har. Nordlige strøk. Men jeg er jo mobil, kan jo bare hive meg på sykkelen og hente. Men hva koster det og hva trenger jeg?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 Søk, og du skal Finne ovn for brenning av porselen og keramikk Anonymkode: 46356...1d7
ajarRun Skrevet 29. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Søk, og du skal Finne ovn for brenning av porselen og keramikk Anonymkode: 46356...1d7 Jeg er skeptisk til å kjøpe noe fra noen som ikke klarer å holde kamera i ro. Ser jo ut som vedkomne har holdt en vibrator mens de tok bildet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 18 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg er skeptisk til å kjøpe noe fra noen som ikke klarer å holde kamera i ro. Ser jo ut som vedkomne har holdt en vibrator mens de tok bildet. Du kan selvsagt få laget en ovn helt etter dine egne behov. Og du kan få den laget i Vestfold Regn med at en skreddersydd ovn kan bli littegrann dyrere. Anonymkode: 46356...1d7
ajarRun Skrevet 29. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan selvsagt få laget en ovn helt etter dine egne behov. Og du kan få den laget i Vestfold Regn med at en skreddersydd ovn kan bli littegrann dyrere. Anonymkode: 46356...1d7 Jeg fant denne siden selv. Jeg er litt usikker på om det er en spøk. Hvorfor bruker de comic sans? Noen som klarer å drikke seg så drita at de tror den nettsiden er akseptabel stoler jeg ikke på... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 7 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg fant denne siden selv. Jeg er litt usikker på om det er en spøk. Hvorfor bruker de comic sans? Noen som klarer å drikke seg så drita at de tror den nettsiden er akseptabel stoler jeg ikke på... Bittelitt små årer til båten nå? Ro, ro til fiskeskjær. Du er nå sjarmerende søt og morsom Anonymkode: 46356...1d7 2
Fru Uperfekt Skrevet 29. april 2019 #9 Skrevet 29. april 2019 6 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Nordlige strøk. Men jeg er jo mobil, kan jo bare hive meg på sykkelen og hente. Men hva koster det og hva trenger jeg? Er i vestlige strøk så blir jo litt langt unna. Er det noen som driver med porselen eller keramikk kunst har de trolig en
ajarRun Skrevet 30. april 2019 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2019 9 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Er i vestlige strøk så blir jo litt langt unna. Er det noen som driver med porselen eller keramikk kunst har de trolig en Men de trenger vel den selv?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #11 Skrevet 30. april 2019 Det blir nok vesentlig billigere å få laget krukker etter egen beskrivelse enn å kjøpe en kjeramikkovn til formålet (pluss dreieskive, pluss materialer). Ikke er det sikkert at du klarer å lage krukkene slik du vil ha dem heller - bedre å kjøpe arbeidskraften til en som kan. Anonymkode: feef9...13f
Fru Uperfekt Skrevet 30. april 2019 #12 Skrevet 30. april 2019 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Men de trenger vel den selv? Jo men det jeg gjør når de håpefulle har laget dill er å stikke innom og få det brent. (De har langt større enn den i annonsen)
ajarRun Skrevet 30. april 2019 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev: Jo men det jeg gjør når de håpefulle har laget dill er å stikke innom og få det brent. (De har langt større enn den i annonsen) Jeg er egentlig mest forbannet for at noen av pottene mine har hull i bunnen. Jeg vil jo ikke ha vann og gjørme over alt.
Fru Uperfekt Skrevet 30. april 2019 #14 Skrevet 30. april 2019 3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg er egentlig mest forbannet for at noen av pottene mine har hull i bunnen. Jeg vil jo ikke ha vann og gjørme over alt. Da har du et fat under, de har hull under for drenering 1
ajarRun Skrevet 30. april 2019 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2019 Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev: Da har du et fat under, de har hull under for drenering Hvorfor skulle jeg ville ha et skittent fat under kaktuspottene?
absinthia Skrevet 30. april 2019 #16 Skrevet 30. april 2019 Du kan jo lære deg rakk, da slipper du billigere unna. https://norskekeramikere.no/2015/06/22/naked-raku-med-britt-i-storli-pa-rorosnytt-no-18-06-2015/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå