AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Jeg har møtt en fyr. Han er 28år og jeg er 23. Han er så sykt kjekk og jeg kjenner jeg allerede er ganske betatt. På første date følte jeg det ble feil med sex, da vi ikke kjenner hverandre og var begge edru.Men jeg har nesten tenkt på dette daglig siden. Vi kyssa og koste litt på første date, han fikk da stiv penis og sa dette høyt, regner med det var et hint om jeg ville noe mer. Vi har holdt kontakten litt via snap. Vi har planer om å møtes til uka. Er det innafor med sex på andre date? Og hvordan kan jeg da gi han skikkelig god sex? Er det innafor å spørre han om hva han liker hvis vi kommer så langt? Anonymkode: 8fcdd...38d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Dersom det er sexpartner du ønsker, er det jo bare å kjøre på... Ønsker du kjæreste, så må du bruke mer tid! Anonymkode: acdac...738 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 Vi er begge veldig klar på at vi ønsker å finne noen vi kan slå oss til ro med. Men jeg ønsker ikke å fremstå som lett på tråden eller desperat selfølgelig. Anonymkode: 8fcdd...38d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 ha sex når du føler det er riktig, det finnes ikke et riktig antall dager. Det over med "om du ønsker kjæreste så må du vente" er bullshit, kjæresten min på 4 år nå, som vi har det skikkelig fint sammen, hadde sex før vi datet og kjente hverandre, så senere begynte vi å date fordi vi bare gikk så godt overens. Lev livet litt, hvis du må vente en viss mengde dager før du har sex for å kunne bli sammen betyr nok mest sannsynligvis at dere ikke blir sammen(man blir sammen fordi man liker hverandre, ikke fordi man må vente på sex...). Så ha sex når du føler at det er riktig, ikke når det er forventet. Anonymkode: 83cd5...db0 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 Høres ikke ut som han vil slå seg til ro. Vil bare ha sex Anonymkode: c5b19...cbe 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 Ha sex når du har lyst, og ikke hør på folk som skal shame deg for å enten være løs eller prippen. La kroppen og hodet ditt bestemme, ikke samfunnet. Anonymkode: 57701...739 5
Hr. Aktiv Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke ut som han vil slå seg til ro. Vil bare ha sex Anonymkode: c5b19...cbe Imponerende når du klarer å finne ut det over telefon. 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 Jeg mener det bare er å kjøre på når stemningen er der og du har lyst, hvorfor avvise bare for å avvise. Det er en myte at man må knipe beina sammen og vente, avvisning kan fort bare skape usikkerhet. Fint å vente også altså, men man venter fordi man vil vente, ikke fordi andre sier du skal. Vær deg selv, ikke spill. Jeg ligger så fort jeg vil, og har aldri opplevd at menn har stukket etterpå, snarere tvert imot. De som sier at menn stikker fordi de bare var ute etter sex har ikke skjønt at de enten er ræva i senga eller at det ikke var noe å bygge videre på der i utgangspunktet. En fyr vil jo møte deg igjen om det var bra og du er bra, selv de som bare var ute etter sex i utgangspunktet. Om det blir noe er jo slettes ikke sikkert, dere har jo bare vært på en date og kjenner ikke hverandre, så hvis du er sånn "ånei nå ga jeg bort blomsten min"-type som trenger en garanti for forhold før du puler så er det risky å pule på andre date. Men om du klarer å leve med at det ikke ble noe likevel så er det jo bare å kjøre på. Det er innafor å spørre hva han liker og ikke minst si hva man selv liker. Bare nyt det, la kåtheten leve Anonymkode: 0efd1...397 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #9 Skrevet 29. april 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom det er sexpartner du ønsker, er det jo bare å kjøre på... Ønsker du kjæreste, så må du bruke mer tid! Anonymkode: acdac...738 Hvorfor det? Vi hadde sex på tredje møte tror jeg, fortsatt sammen 4 år senere. Anonymkode: 0acce...839 5
Mann1979 Skrevet 29. april 2019 #10 Skrevet 29. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har møtt en fyr. Han er 28år og jeg er 23. Han er så sykt kjekk og jeg kjenner jeg allerede er ganske betatt. På første date følte jeg det ble feil med sex, da vi ikke kjenner hverandre og var begge edru.Men jeg har nesten tenkt på dette daglig siden. Vi kyssa og koste litt på første date, han fikk da stiv penis og sa dette høyt, regner med det var et hint om jeg ville noe mer. Vi har holdt kontakten litt via snap. Vi har planer om å møtes til uka. Er det innafor med sex på andre date? Og hvordan kan jeg da gi han skikkelig god sex? Er det innafor å spørre han om hva han liker hvis vi kommer så langt? Anonymkode: 8fcdd...38d Bruk tid om du ønsker noe seriøst.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #11 Skrevet 29. april 2019 du selger deg for tidlig siden du ikke har fått mulighet å kjenne alle sider ved han, og om det er en mann som du vil ha sammen med dine venninner og det er en mann som du ønsker skal bli far til dine barn, og ikke minst som du skal bo med. Date er jo tiden for å finne ut om dere er ment for hverandre, og lære hverandre og kjenne, og ikke minst tillate at du blir forelsket. Det er viktig at du skal få oppleve å være lykkelig lenge, og ikke skudd fugl fordi fristelsen ble for stor for tidlig. Men de viktigste du må alliere deg til er noen som du kjenner fra før, ikke fremmede som gir deg svar i hytt og pine.... Du trenger noen håndfaste mennesker rundt deg. Anonymkode: 79b2a...7e2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #12 Skrevet 29. april 2019 Sex på 2.date, vi har nå vært sammen i 5 år. Anonymkode: 12121...1eb 2
frubaluba Skrevet 29. april 2019 #13 Skrevet 29. april 2019 Jeg tenker at sex på andre date kan være innafor, og har man lyst, så har man lov... Men han fyren høres ut som er ute etter en ting... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #14 Skrevet 29. april 2019 En mann som finner det naturlig å fortelle om sin stive penis på første date, har neppe problemer med å snakke om hva han liker... Anonymkode: a7a4a...8e7 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #15 Skrevet 29. april 2019 Just now, frubaluba said: Jeg tenker at sex på andre date kan være innafor, og har man lyst, så har man lov... Men han fyren høres ut som er ute etter en ting... Å nei, folk vil ha sex... da er det sikkert bare EN ting man vil ha. Høy grad av sexshaming her. "Beskytte blomsten sin", kom igjen a. Det er 2019. Anonymkode: 0acce...839 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #16 Skrevet 29. april 2019 Jeg og kjæresten hadde sex første gang vi møttes, og det føltes helt naturlig. Han overnattet og vi hadde en fin helg sammen. Vi har nå vært sammen i et halvt år, så jeg vil si at om det føles rett, så er det ingen fasit. Å ha sex så tidlig er ikke noe jeg har gjort tidligere, men akkurat med han ble det bare slik, fordi det falt oss naturlig Anonymkode: 5dc27...6f0 1
frubaluba Skrevet 29. april 2019 #17 Skrevet 29. april 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Å nei, folk vil ha sex... da er det sikkert bare EN ting man vil ha. Høy grad av sexshaming her. "Beskytte blomsten sin", kom igjen a. Det er 2019. Anonymkode: 0acce...839 Samme for meg, gjør hva du vil😉, bare overbevis oss at vi tar feil😎 Endret 29. april 2019 av frubaluba
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #18 Skrevet 29. april 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Vi hadde sex på tredje møte tror jeg, fortsatt sammen 4 år senere. Anonymkode: 0acce...839 ... og jeg hadde sex med mannen min første kvelden vi traff hverandre, og er fortsatt sammen 27 år senere... Men jeg skjønner at det er unntaket, og det har du også vært heldig å være! Personlige opplevelser har ingenting med faktisk statistikk å gjøre.... Og etter alle hjerte-smerte-trådene som dukker opp med jevne mellomrom, så er det ganske lett å finne en rød tråd. Det er forsåvidt også ganske velkjent "problem" i hele den vestlige verden. Kjør på om du ønsker! JEG hadde aldri gjort det! 😉 Anonymkode: acdac...738 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #19 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en fyr. Han er 28år og jeg er 23. Han er så sykt kjekk og jeg kjenner jeg allerede er ganske betatt. På første date følte jeg det ble feil med sex, da vi ikke kjenner hverandre og var begge edru.Men jeg har nesten tenkt på dette daglig siden. Vi kyssa og koste litt på første date, han fikk da stiv penis og sa dette høyt, regner med det var et hint om jeg ville noe mer. Vi har holdt kontakten litt via snap. Vi har planer om å møtes til uka. Er det innafor med sex på andre date? Og hvordan kan jeg da gi han skikkelig god sex? Er det innafor å spørre han om hva han liker hvis vi kommer så langt? Anonymkode: 8fcdd...38d Ja det er jo viktig at dere har sex så fort som mulig ,eller at du iallefall sjekker at størrelsen på pikken er godkjent . Anonymkode: 0b616...41b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #20 Skrevet 29. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en fyr. Han er 28år og jeg er 23. Han er så sykt kjekk og jeg kjenner jeg allerede er ganske betatt. På første date følte jeg det ble feil med sex, da vi ikke kjenner hverandre og var begge edru.Men jeg har nesten tenkt på dette daglig siden. Vi kyssa og koste litt på første date, han fikk da stiv penis og sa dette høyt, regner med det var et hint om jeg ville noe mer. Vi har holdt kontakten litt via snap. Vi har planer om å møtes til uka. Er det innafor med sex på andre date? Og hvordan kan jeg da gi han skikkelig god sex? Er det innafor å spørre han om hva han liker hvis vi kommer så langt? Anonymkode: 8fcdd...38d Usikker på om dette er en trolltråd. Men om du er så usikker på deg selv som du beskriver bør la være hele greiene, fortsett å møtes. Kyss og kline, beføl. Men dropp sexen hvertfall, der høres du veldig umoden ut. En ekte kvinne, som er selvsikker spør ikke om den slags som du gjør. Anonymkode: 96b1c...914 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå