Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Født 310189, kvinne 

Spent om noen treffer

Anonymkode: 384ff...45d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er attraktiv og svært godt likt. Ser to menn. Er du på valg? Den ene har brune øyne. Den andre blå Eller grønne. Det kan være en av dem er en tidligere kjæreste men får følelsen av at begge er "aktuelle" på et vis. 

Du må ikke være for opphengt i det ytre. Det er det indre som forblir. Det er rådet jeg vil gi. 

Og det kommer til å ordne seg for deg. Mye av dette du tenker på vil være løst i løpet av sommeren. 

Anonymkode: 77cad...c5b

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er attraktiv og svært godt likt. Ser to menn. Er du på valg? Den ene har brune øyne. Den andre blå Eller grønne. Det kan være en av dem er en tidligere kjæreste men får følelsen av at begge er "aktuelle" på et vis. 

Du må ikke være for opphengt i det ytre. Det er det indre som forblir. Det er rådet jeg vil gi. 

Og det kommer til å ordne seg for deg. Mye av dette du tenker på vil være løst i løpet av sommeren. 

Hmmm. Ble nettopp slutt med kjæresten. Han har blå øyne. Har en mann litt i kikkerten med brune øyne, men aner ikke hva han synes om meg! Har kjent han flere år nå.. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm. Ble nettopp slutt med kjæresten. Han har blå øyne. Har en mann litt i kikkerten med brune øyne, men aner ikke hva han synes om meg! Har kjent han flere år nå.. :)

Vil du si jeg "traff"? Bare interessant å vite din vurdering... ;)

Begge to er "aktuelle", det vil si at begge "er det noe med". Det er en grunn for at jeg fikk dem opp begge. Antakelig har du enda noen følelser for kjæresten det er slutt med, og han andre er muligens en kommende kjæreste ? 

Skrevet

Du vil aldri treffe noen og ende opp med 100 katter.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si jeg "traff"? Bare interessant å vite din vurdering... ;)

Begge to er "aktuelle", det vil si at begge "er det noe med". Det er en grunn for at jeg fikk dem opp begge. Antakelig har du enda noen følelser for kjæresten det er slutt med, og han andre er muligens en kommende kjæreste ? 

Vil jo påstå det ligger noe i det😊 Jeg er glad i han det er slutt med, men vet at det aldri vil bli oss i fremtiden. Derfor ble det slutt. Han med de brune øynene møter jeg hver dag, han er også singel. Men har ikke turt å flørte ordentlig med han i fare for at det kunne blitt fryktelig flaut om han ikke er interessert..! 

AnonymBruker
Skrevet

Har du en sønn, nevø ol.? Får opp at en liten gutt i din næreste omgangskrets er svært talentfull og begavet. 

Anonymkode: a53f1...939

AnonymBruker
Skrevet

Får opo at du har lyst hpr og godt sprekt vesen og glad i barn. Memn du har en sjenert side også. Veldig snill og hater urettferdighet 💛

Anonymkode: ba345...a44

AnonymBruker
Skrevet

Har du en sønn, nevø ol.? Får opp at en liten gutt i din næreste omgangskrets er svært talentfull og begavet. 

Anonymkode: a53f1...939

Ingen sønn. Har 3 nevøer men de er små (8 år, 3 mnd og 5 år). Vet ikke om de er så begavet🤣

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får opo at du har lyst hpr og godt sprekt vesen og glad i barn. Memn du har en sjenert side også. Veldig snill og hater urettferdighet 💛

Glad i barn? Ja, har 2 døtre selv. Anser meg som snill og ikke liker urettferdighet. Og sjenert kan nok stemme det også. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du jobbet m barn.. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du jobbet m barn.. 

Har jobbet som vikar i bhg og Sfo, men det er 7 år siden😊

Skrevet

Fytti så kult med deg som traff på blå og brun øyde menn. Hvem er du? Klarsynt? Har du svart i den tråden om et uløselig problem og? Skulle gjerne kommet i kontakt med deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet som vikar i bhg og Sfo, men det er 7 år siden😊

Ps har du lyst hår.. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Moonbeam skrev:

Fytti så kult med deg som traff på blå og brun øyde menn. Hvem er du? Klarsynt? Har du svart i den tråden om et uløselig problem og? Skulle gjerne kommet i kontakt med deg. 

Hehe, nå måtte jeg smile for du har spurt meg om det i tråden om det "uløselige" problem også. Jeg har svart deg der. Jeg har også gitt et lite innspill jeg ser ifht ditt liv. Er ikke klarsynt men har en ekstrem intuisjon og kjenner det i kroppen hvis noen er syke o.l. 

Hvis du, etter å ha lest det jeg skrev til deg i den andre tråden, fortsatt ønsker kontakt, så skal jeg gjøre et unntak. Men mulig du får svar på det du lurer på i den andre tråden... Lykke til. 

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg smile for du har spurt meg om det i tråden om det "uløselige" problem også. Jeg har svart deg der. Jeg har også gitt et lite innspill jeg ser ifht ditt liv. Er ikke klarsynt men har en ekstrem intuisjon og kjenner det i kroppen hvis noen er syke o.l. 

Hvis du, etter å ha lest det jeg skrev til deg i den andre tråden, fortsatt ønsker kontakt, så skal jeg gjøre et unntak. Men mulig du får svar på det du lurer på i den andre tråden... Lykke til. 

Jeg har sett svaret i den andre tråden og er blown away. Takk det var veldig rett inn i situasjonen. Har noe jeg lurer veldig på. Kan du sende meg en pm?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps har du lyst hår.. 

Brunt i toppen, men lyst i tuppene kan jeg si. Planlegger å lysne håret snart da! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...