Gå til innhold

TeddyTorias kake :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

TT: Så på bildene dine i albumet, og der er det bilde av en flott kake som ser ut som en oppsats av mange små mini-kaker. Jeg har aldri sett en slik kake før, men den var kjempeflott og så veldig god ut :)

Hva slags kake er dette, hvordan/hva består den av? Ble så nysgjerrig, rett og slett!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloen!

Så moro du "falt" for kaken!

Den vi skal ha blir nok ikke helt lik, men mer inspirert. Kaken på bildet er jo satt sammen av flere små kuverter, bestående av bløtekake med både sjokolade og marsipan innpakket i folie mm.

Den kaken vi tenker på, vil vi at skal bestå av tre ulike kuverter, både fruktterte, sjokoladekake med mousse og den tradisjonelle marsipankaken. Dette er fordi vi hadde lyst til å prøve noe litt annet, og ingen av oss liker marsipan eller bløtekake. Siden vi også gifter oss på sensommeren, så er det litt artig med noe forfriskende, som ikke ligger som stein i magen heller... :wink:

Kalles vel cup-cake kake, om ikke jeg husker feil. Men tar du en titt inn hos Kristines Franske Fristelser (www.kristines.no), så kan du se noe lignende der. Vi har også tenkt på den fruktkaken hun har bilde av der, eller en Pascal - som alternativt, om vi ikke får det slik vi ser for oss. Men Kristine var veldig klar for å ta utfordringen. Betaler vel 30,- pr. kuvert, og så velger du selv hvor mange du vil ha!

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en kake med tema musikk.

har noen sett noe slikt?

Skrevet

Beklager, det var ikke meningen å legge dette inn her...

...ble bare så inspirert.... :oops:

Skrevet

mmm, så mange fine kaker! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...